جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان پردیس تشکیل شد/ کمک 30 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز پردیس

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پردیس که در شهر پردیس برگزار شد، از کمک 30 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز پردیس خبر داد.
به گزارش صبح پردیس، جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پردیس با حضور مرتضی حیدری فرماندار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام جمعه، حسینعلی سلیمانی فر رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولین، خیرین مدرسه‌ساز و معتمدین محلی در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان در ابتدای جلسه گزارشی از احداث مدارس در سطح شهرستان توسط خیرین ارائه کرد و با اشاره به کمک 30 میلیارد تومانی خیرین و مردم جهت ساخت و تجهیز مدارس گفت: همت بالای خیرین نقش بسیار پررنگی در تأمین مکان‌های آموزشی برای اداره آموزش و پرورش در شهرستانی دارد که جمعیت آن روزبه‌روز رو به افزایش است.
مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس نیز پس از تشکر از حضور پررنگ خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان این مهم را یکی از انسانی‌ترین هبه‌های خیرین برشمرد و اظهار کرد: کسانی که امروز به عنوان خیرین در امر مدرسه‌سازی فعالیت می‌کنند نقش عمده‌ای در ثبات و گسترش زیرساخت‌های فرهنگی، اعتقادی و آموزشی در قشر عظیم آموزش و پرورش دارند و این فرهنگ نیکو که انجام آن تنها از عهده افرادی بر می‌آید که دلی دریایی و اراده‌ای مصمم دارند.

حیدری در ادامه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در این انتخابات وظیفه آموزش و پرورش را به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکیلات کشور بسیار مهم دانست و گفت: مردم باید مطمئن باشند که از آرای آنها به بهترین وجه صیانت شده و ستاد انتخابات شهرستان در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی از ارائه آرای مشکوک و مسموم جلوگیری خواهد کرد.
در ادامه این جلسه برخی خیرین حاضر با ارائه گزارشی از پروژه‌های در دست اقدام از اهتمام خود برای تأمین حداکثری نیازهای آموزشی شهرستان سخن گفتند. همچنین در انتهای این جلسه از حضور خیرین مدرسه‌ساز با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا