فعال‌سازی کتابخانه‌های مدارس شهرستان پردیس/ برگزاری آزمون‌های مفهومی برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان پردیس از فعال‌سازی کتابخانه‌های مدارس، برگزاری آزمون‌های مفهومی برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، نشست شورای آموزش‌وپرورش شهرستان پردیس در محل اداره آموزش‌وپرورش شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش و دیگر مسئولان ادارات مرتبط شهرستان پردیس برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه شهرستان در نشست شورای آموزش‌وپرورش شهرستان پردیس، آموزش‌وپرورش را یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین جلسات شهرستان دانست و اظهار کرد: این نشست‌ها باید به‌مرورزمان از مباحث مربوط به زیرساخت‌ها به سمت غنا بخشیدن محیط علمی و فرهنگی مدارس تغییر یابد.
همچنین مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس نیز آموزش‌وپرورش را رکن اساسی یک کشور دانست و افزود: اگر کیفیت این دو مقوله را بالا ببریم، سلامت و موفقیت نسل آتی را تضمین کرده‌ایم و لازم است برای نیل به نتیجه مطلوب در هر جلسه دو یا سه موضوع مهم را انتخاب و برای تبادل‌نظر و ارائه راهکار اعلام کنیم و مصوبات نیز با جدیت پیگیری شود.

ی با اشاره به اینکه در آموزش‌وپرورش تمام موارد به‌صورت ساختاری پیش‌بینی‌شده است تصریح کرد: در شرایط کشور پس از جنگ و با شروع تحریم‌ها، در مسیر آموزش‌وپرورش تغییراتی به وجود آمد که با گذشت زمان دوباره کارایی به این نهاد مهم بازگشت و اکنون ریشه تمام مواردی که در جامعه وجود دارد در آموزش‌وپرورش قابل اصلاح و پیگیری است.
مصطفی حسنوند رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان پردیس نیز با اشاره به فعال‌سازی کتابخانه‌های مدارس، برگزاری آزمون‌های مفهومی برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم، تشکیل کمیته‌ای برای بررسی تأثیر فعالیت‌های فوق‌برنامه بر سطح آموزشی و فرهنگی در مدارس و توجه ویژه به مباحث فرهنگی و پرورشی در شروع هر جلسه درسی گفت: این اقدامات توسط اداره آموزش‌وپرورش برای افزایش کیفیت فعالیت‌ها در حال انجام است و برای اجرای منظم برخی از این اقدامات، حمایت‌های سایر ادارات بسیار کمک‌کننده خواهد بود.
در ادامه سه دستور کار نشست از جمله راه‌کارهای غنا بخشیدن به فعالیت‌های پرورشی، بررسی وضعیت مدارس روستایی و چگونگی افزایش امنیت برخی مدارس مطرح و حاضران پیرامون آن به تبادل‌نظر پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا