فضای سبز در شهر پردیس به 174 هزار مترمربع می‌رسد

شهردار پردیس از ایجاد 174 هزار و 252 مترمربع فضای سبز در این شهر تا انتهای سال جاری خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار داشت: شهرداری پردیس برنامه‌های متنوعی در حوزه فضای سبز اجرایی کرده است.

وی افزود: ازجمله این برنامه‌ها می‌توان به مبحث توسعه فضای سبز در نقاط مختلف شهر اشاره کرد.

این مقام مسئول معتقد است که توسعه فضای سبز می‌تواند مزایای بسیاری ازجمله ارتقای نشاط اجتماعی، سلامت جسمی شهروندان و افزایش مشارکت‌های مردمی را به دنبال داشته باشد.

شهردار پردیس تصریح کرد: این توسعه در سرفصل‌های مختلفی ازجمله ایجاد فضای سبز در بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، سایر اماکن عمومی، معابر و شوارع و … محقق شده است.

لاله با اشاره به طرح‌های فضای سبز اجراشده و یا در حال ایجاد شهر پردیس خاطرنشان کرد: با تلاش سبزبانان شهرداری پردیس تا پایان سال جاری فضای سبزی به میزان 174 هزار و 250 مترمربع به شهر پردیس افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: این مهم تاکنون در نقاطی نظیر بوستان ولایت به مساحت 20 هزار مترمربع، بوستان سرو به مساحت 6 هزار و 500 مترمربع، میدان امام رضا (ع) به مساحت دو هزار مترمربع، بخش‌هایی از پل خلیج‌فارس به مساحت 29 هزار و 752 مترمربع، ضلع جنوبی مجتمع غدیر (هسا) به مساحت پنج هزار مترمربع، لچکی‌های حاشیه میدان امام رضا به مساحت یک هزار مترمربع و لچکی‌های میانی بلوار سفر امید شرقی به مساحت 500 مترمربع اجراشده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین تا پایان سال جاری فضای سبز نقاطی نظیر کمربند حاشیه شمالی بلوار امام رضا (ع) به مساحت 26 هزار مترمربع، حاشیه جنوبی بلوار بصیرت به مساحت 9 هزار مترمربع، حواشی شرقی و غربی بلوار خرمشهر به مساحت هشت هزار مترمربع، حواشی شرقی و غربی بلوار جانبازان شمالی به مساحت پنج هزار مترمربع، حاشیه شمالی بلوار ابن‌سینا به مساحت سه هزار مترمربع، قطعه 11 رمپ و لوپ جنوبی پل خلیج‌فارس به مساحت هشت هزار و 500 مترمربع و بوستان امام رضا (ع) به مساحت 50 هزار مترمربع احداث می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا