فرمانده انتظامی پردیس: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در پردیس در روز عاشورا

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در پردیس در روز عاشورا برای کاهش ترافیک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس؛ غلام‌رضا حسنوند در حاشیه بازدید از هیأت‌های مذهبی شهرستان پردیس در خصوص اقدامات این فرماندهی در ماه محرم، ضمن تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، این فرماندهی قبل از هرگونه اقدامی، جلسه هماهنگی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس و مسؤولان هیأت‌های مذهبی شهرستان برگزار کرد.

وی تصریح کرد: در این جلسه، هماهنگی‌های لازم در جهت برپایی مراسم عزاداری در شأن امام حسین (ع) و با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها انجام شد و خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه بی‌نظمی و مورد خاصی در هیأت‌های شهرستان نداشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه در روز و شب تاسوعا و عاشورا برای کاهش ترافیک در شهرستان با اعمال محدودیت‌های ترافیکی خاص در شهرهای بومهن و پردیس، درصدد بهبود تردد در این شهرها هستیم، افزود: این محدودیت‌ها به‌صورت پیامک از سوی شهرداری‌ها به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.

وی ادامه داد: پلیس راهور شهرستان پردیس با مشخص کردن مسیرهای تردد آزاد و با انسداد مسیرهای تعیین‌شده برای دسترسی و تردد راحت مردم، مسیرهای جایگزین را اعلام کرده است.

حسنوند اضافه کرد: در پردیس و از لاین شمالی میدان عدالت تردد آزاد بوده و به میدان امام خمینی (ره) منتهی می‌شود؛ همچنین تردد در خیابان‌های فروردین شمالی و جنوبی با محدودیت همراه است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: برای سهولت تردد شهروندان در شهر بومهن نیز محدودیت‌هایی به هیأت‌ها ابلاغ شده است تا تردد در مسیرهای اصلی به‌راحتی صورت گیرد و مزاحمتی برای شهروندان و همچنین عزاداری هیأت‌های مذهبی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: نماز ظهر عاشورا در پردیس در میدان عدالت و در شهر بومهن در مسیر دسترسی امامزاده سلطان مطهر (ع) برپا می‌شود و در همین خصوص نیز تمهیدات لازم برای برگزاری نماز معنوی ظهر عاشورا در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا