فرماندار پردیس: بخش عمده‌ای از سرمایه‌های مملکت در آب‌انجیرک به مرکز فساد تبدیل شده/ تعاملی برای ساماندهی وضع وجود ندارد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: بخش عمده‌ای از سرمایه‌های مملکت در آب‌انجیرک به مرکز فساد تبدیل شده و تعاملی برای ساماندهی وضع وجود ندارد.

به گزارش صبح پردیس؛ مرتضی حیدری ظهر امروز در نشستی با شماری از مدیران شهرستان پردیس درخصوص کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان اظهار داشت: در منطقه آب‌انجیرک شهر پردیس، ساختمان‌هایی وجود دارد که با فضاهایی بزرگ در حال از بین رفتن است.

حیدری تصریح کرد: به‌صورت رسمی اعلام می‌کنم که شرکت عمران شهر جدید پردیس، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه علم و صنعت بخش عمده‌ای از سرمایه‌های این مملکت را له کرده و آن منطقه را به مرکز فساد، فحشا و منکرات تبدیل کرده‌اند.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: در این ساختمان‌های مخروبه همه چیزهای بد وجود دارد؛ اما حاضر نیستند یک آموزشگاه در آن محل احداث شود، حاضر هستند در این ساختمان‌ها و فضاها هر اقدام ناشایستی صورت بگیرد؛ اما یک اداره در آن مستقر نشود.

وی افزود: این چه قانون، فکر و استدلالی است که کارتن‌خواب، معتاد، افراد فراری از تهران و شهرهای دیگر و… در یک ساختمان مخروبه حضور داشته باشند؛ اما برای بهبود اوضاع حاضر به اجاره دادن این ساختمان به اداره و نهادی نباشند تا با ترمیم و بازسازی این ساختمان‌ها در آن مستقر شوند.

حیدری ادامه داد: در خصوص این منطقه و مشکلات موجود آن و اعلام اینکه دستگاه‌ها و ادارات باید در این منطقه استقرار پیدا کنند، چهار مرتبه از بنده شکایت شده است.

فرماندار شهرستان پردیس اظهار کرد: این منطقه بهترین محیط برای ساخت آموزشگاه‌هاست؛ این دستگاه‌ها با عقد قرارداد و گرفتن کرایه تا زمان پیاده کردن طرح‌های خود این محیط را پاک و در کنار این اقدام، محیطی فرهنگی و آموزشی برای شهروندان و جوانان فراهم کنند.

وی اضافه کرد: ساختمان‌های آب‌انجیرک بیش از 37 سال است که به غیر از مدت زمان کوتاهی که به‌صورت خوابگاه از این ساختمان‌ها استفاده می‌شد، به مخروبه تبدیل شده است.

حیدری تصریح کرد: پلیس راهور در این شهرستان بدون مکان مناسب اداره می‌شود و شهروندان برای اخذ گواهینامه به شهرهای دیگر مراجعه می‌کنند؛ اما برای عقد قرارداد با کرایه بالا هم حاضر به بستن قرارداد نشدند و در پی این کار فقط شهروندان پردیسی متضرر می‌شوند.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: قبل از هرگونه اقدامی، جلسات برگزار و نامه‌نگاری‌ها در این خصوص انجام شده؛ اما هیچ‌گونه تعاملی وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: با حمایت از بخش خصوصی زمینه برای کارهای بزرگ‌تر فراهم می‌شود؛ ما مقابل بزرگ‌ترین قدرت‌های جهان با شجاعت ایستادگی می‌کنیم، اما در داخل در حال نابودی خود هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا