فاز دوم کمربند شمالی شهر پردیس احداث می‌شود

شهردار پردیس از احداث فاز دوم کمربند شمالی این شهر و تکمیل بلوار شهید مصطفی چمران به‌منظور رفع معضلات ترافیکی در نقاط پر ازدحام خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله در این خصوص اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های نخست در خصوص شهر پردیس، این شهر بر اساس جمعیتی مشخص طراحی و احداث‌شده بود.

وی افزود: اما بعد از چندی، سیاست‌های مجموعه اجرایی کشور به سمت‌وسوی انبوه‌سازی مسکن به‌منظور خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد جامعه معطوف شد.

شهردار پردیس اضافه کرد: بدین ترتیب پروژه‌های گسترده خانه سازی تحت عنوان طرح مسکن مهر در اقصی نقاط کشور از جمله شهر پردیس آغاز به‌کار کرد.

لاله خاطرنشان کرد: اجرای طرح یادشده بعد از چندی به افزایش قابل‌توجه جمعیت و به‌تبع آن افزایش تعداد خودروهای عبوری در معابر و شورا شهر پردیس انجامید.

وی بیان کرد: در حال حاضر برخی نقاط شهر طی روند مذکور به مراکزی پرازدحام، شلوغ و دارای بار ترافیکی نسبتاً سنگین تبدیل شده‌اند.

شهردار پردیس تصریح کرد: از جمله این مراکز پرترافیک می‌توان به میدان عدالت و معبر واقع در حدفاصل این منطقه و دیگر میدان اصلی شهر یعنی میدان امام خمینی (ره) اشاره کرد.

لاله اضافه کرد: در دو میدان یادشده، مراکز تجاری و اداری متعددی برای خدمات رسانی به شهروندان وجود دارد که گاه وجود ترافیک اسباب رنجش خاطر شهروندان را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: همچنین استفاده شهروندان ساکن در سایت‌های جدید انبوه سازی واقع در فازهای سه و چهار از میدان عدالت برای عزیمت به تهران و بالعکس نیز خود مزید بر علت است تا بر بار سنگین ترافیک آن ناحیه افزوده شود.

شهردار پردیس بیان کرد: ازاین‌رو، مجموعه شهرداری پردیس از سال 1394 با بهره گیری از تجارب مشاوران متخصص در این زمینه نسبت به تعریف پروژه‌ای تحت عنوان فاز نخست کمربند شمالی پردیس با نام بلوار مجاهد و عارف شهید دکتر مصطفی چمران اقدام کرد.

لاله خاطرنشان کرد: بدین ترتیب این طرح در هفته دولت سال 94 با حضور مسئولان استانی و شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: اما این پایان کار نبود و شهرداری پردیس برای تکمیل این هدف فاز دوم مسیر کمربند شهر پردیس و بخش شمالی بلوار شهید چمران را کلید زد که در حال حاضر مراحل عمرانی این پروژه سپری می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا