همکاری شورا و شهرداری پردیس در احداث فاز دوم پارک فناوری پردیس به شرط بهره‌گیری از نیروهای متخصص بومی

رئیس شورای شهر پردیس از همکاری شورا و شهرداری پردیس در احداث فاز دوم پارک فناوری پردیس به شرط بهره‌گیری از نیروهای متخصص خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سید علی موسوی جوردی طی نشستی با حضور جمعی از مسئولان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین داشته‌های پردیس تحت عنوان پارک فناوری پردیس در نواحی جنوبی و فاز 6 این شهر قرار دارد.

وی افزود: این مرکز تولید محصولات علمی و دانش‌بنیان، متشکل از شرکت‌های پیشرو در امر فناوری‌های نوین در ردیف مراکز بی‌نظیر در این حوزه و دارای رتبه نخست کشوری است.

رئیس شورای شهر پردیس اضافه کرد: در حال حاضر فاز نخست پارک فناوری پردیس در حاشیه آزادراه تهران – شمال استقرار داشته و شورای اسلامی شهر پردیس طی تعاملی با مسئولان ذیربط همکاری های لازم در خصوص تغییر کاربری بخشی از زمینی به مساحت 20 هکتار را در دستور کار قرار داده تا فاز دوم پارک فناوری پردیس نیز احداث شود.

موسوی جوردی خاطرنشان کرد: شرط ارائه خدمات مذکور از سوی شورای اسلامی شهر پردیس، بهره گیری از نیروی کار تخصصی ساکن در این شهر است، چراکه پردیس از جوانانی خلاق، فعال، تحصیلکرده و دارای تخصص های متعدد برخوردار است.

وی گفت: به زودی سامانه ای در شهرداری پردیس راه اندازی می شود که در آن اطلاعات شغلی شهروندان ثبت شده و با آغاز به کار مجموعه های تولیدی، امر مهم اشتغالزایی محقق شود.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا