سه کانتینر کنسرو غذای حیوانات خانگی در شهرستان پردیس کشف شد

بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس گفت: طبق بررسی‌ها و مستندات موجود 2 تا 3 کانتینر غذای حیوانات خانگی در شهرستان پردیس کشف شد که ارزش ریالی این کالاها 4 تا 6 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، مهدی اکبری‌نژاد بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس از کشف و پلمپ یک سوله نگهداری کالای ظن به قاچاق غذای حیوانات خانگی خبر داد و اظهار داشت: حسب گزارشات رسیده به حراست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس مبنی بر نگهداری کالای قاچاق و احتکار در منطقه صنعتی خرمدشت با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس و بازرسان اتاق اصناف، پلیس آگاهی شهرستان از این یک سوله بازرسی به عمل آمد.

وی گفت: طی بازرسی از این سوله که محل نگهداری غذای حیوانات خانگی در شهرستان پردیس از نوع خارجی که ظن به قاچاق می‌رفت با تهیه لیست مواد انبار شده، صورت‌جلسه آن تنظیم و به امضا مسوولان رسید.

اکبری‌نژاد ادامه داد: با هماهنگی قاضی تعزیرات حکومتی پردیس و دماوند سوله مذکور پلمپ و پرونده برای بررسی‌های بیشتر به آگاهی شهرستان ارجاع شد.

بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس در خصوص میزان کالای ظن به قاچاق این سوله، اظهار کرد: طبق بررسی‌ها و مستندات موجود 2 تا 3 کانتینر غذای کنسرو خارجی کشف شد که ارزش ریالی این کالاها 4 تا 6 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

وی افزود: با همکاری آگاهی، بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس حکم پلمپ واحد اخذ و سوله تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.

اکبری‌نژاد اذعان داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری و دستورات واصله بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و… طی بازرسی‌های روزانه و گشت‌های مشترک اقدام به شناسایی سوله‌ها و انبارهای مشکوک کرده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بازرس ویژه کمیسیون نظارت شهرستان پردیس در خصوص نحوه مشارکت مردمی در این طرح‌ها بیان کرد: افرادی که در حوزه قاچاق فعالیت می‌کنند بدانند بازرسی و نظارت شهرستان در این خصوص مماشاتی با افراد نخواهد کرد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه 124 و اطلاع به بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و یا بازرسان اتاق اصناف اطلاعات خود را در اختیار ما قرار داده پس از دریافت آن همکاران ما از محل بازدید و در صورت مشاهده تخلف برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.

منبع: فارس

انت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا