عملیات تثبیت زمین گودبرداری در شهر پردیس

شهردار پردیس گفت: اقدامات لازم نظیر خروج ساکنان از منازل، اسکان موقت آنها و اجرای عملیات تثبیت زمین گودبرداری شده در مقابل چند مجتمع مسکونی شهر پردیس انجام شد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله در این خصوص اظهار داشت: عصر روز یکشنبه خبری مبنی بر رانش زمین در اثر گودبرداری در یکی از محلات شهر پردیس به آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری پردیس با همه توان واحدهای مختلف خود به‌منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بلافاصله نسبت به تخلیه ساکنان ساختمان‌های مجاور و همچنین ساماندهی و اسکان موقت آنها اقدام کردند .

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: علاوه بر این، با حضور به‌موقع عوامل شهرداری و حضور مستقیم و مستمر مسئولان فرمانداری محترم شهرستان، مسئولان فرمانده محترم سپاه، شخص فرمانده محترم انتظامی و مسئولان محترم نظام‌مهندسی عملیات تثبیت رانش با ادوات سنگین و با نظر مشاور ذیصلاح ژئوتکنیک (مورد تأیید نظام‌مهندسی) توسط مشاور اجرایی پروژه و با نظارت شهرداری آغاز گردید که این مهم با سرعت بالایی اجرا شد.

لاله گفت: خوشبختانه در جریان این مورد آسیبی به شهروندان نرسیده و عملیات با وجود قرار داشتن تا پاسی از شب همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا