طرح ویژه استقبال از بهار در بومهن اجرا شد

سرپرست شهرداری شهر بومهن از اجرا طرح ویژه استقبال از بهار در این شهر خبر داد و گفت: آمادگی لازم برای عید نوروز در بومهن وجود دارد.
به گزارش صبح پردیس؛ مرتضی مقدم با اشاره به برگزاری مانور بهاره در طرح استقبال از بهار، اظهار داشت: صبح امروز مانور آمادگی شهرداری بومهن در طرح استقبال از بهار ۹۶ با حضور پرسنل خدوم و زحمتکش خدمات شهری انجام شد.

وی افزود: این طرح در راستای ارایه خدمات سفر به منظور پاکسازی معابر و منظر شهر صورت می پذیرد که هر ساله این اقدام توسط شهرداری‌ و باتوجه به حضور در مسیر مواصلاتی دو محور هراز و فیروزکوه انجام می شود.

مقدم خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز بومهن تقاضا دارم با مشارکت خود در نظافت محلات به ما در این حوزه کمک کنند تا شهری پاک و زیباتر داشته باشیم.

سرپرست شهرداری بومهن ادامه داد: شهروندان زباله های‌تر خود را در کیسه مخصوص و زباله خشک خود را به پیمانکار مربوط تفکیک از مبدا شرکت ارتباطات پرواز تحویل دهند و همچنین وسایل کهنه و قابل استفاده خود را به اکیپ ۱۳۷ یا به شماره ۷۶۲۲۳۵۷۴ تحویل دهند تا به دست افراد نیازمند برسد.

وی گفت: به دلیل اینکه بومهن شهری در مسیر جاده های بین المللی و ترانزیتی هراز و فیروکوزه است اقدامات ویژه‌ای مانند توزیع پک‌ها نوروزی، ایجاد ایستگاه‌های خدماتی و خدمات نظافتی توسط شهرداری برای سهولت تردد وخدمت رسانی به مسافران انجام می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا