صرفه‌ جویی بیش از یک میلیون کیلووات ساعتی برق در در اماکن و تاسیسات خدمات رسانی شهرداری پردیس

شهردار پردیس گفت: به‌منظور تحقق اهداف شعار اقتصاد مقاومتی، امر صرفه‌جویی مصرف انرژی برق در اماکن و تأسیسات خدمات‌رسانی مجموعه شهرداری شهر پردیس به میزان یک میلیون و 109 هزار و 600 کیلووات ساعت طی چهار سال گذشته محقق شد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار داشت: یکی از بحران‌های جهان امروز در دهه‌های آینده اتمام منابع محدود انرژی در اقسام مختلف آن است.

وی افزود: با توجه به این مهم، باید برای رفاه حال نسل‌های آینده و همچنین کمک به تجدید انرژی‌های باقی‌مانده نسبت به بهینه سازی مصرف سوخت مبادرت ورزید.

شهردار پردیس ادامه داد: همچنین با نگاهی به شعارهای تعیین‌شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب طی سالیان اخیر و امسال، مصرف بهینه به‌عنوان یکی از دغدغه ایشان در بحث اقتصاد مقاومتی مطرح بوده و هست.

لاله اضافه کرد: ازاین‌رو، شهرداری پردیس نیز در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی و برق و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدامات متعددی را در دست اجرا دارد که از جمله این اقدامات می‌توان به تلاش واحد تأسیسات شهرداری در قالب به‌روزرسانی سیستم‌های روشنایی و بهره‌گیری از لامپ‌های کم مصرف در اماکن و تأسیسات خدماتی این مجموعه اشاره کرد.

شهردار پردیس تصریح کرد: با اجرای تدابیری ازاین‌دست و به تفکیک در سال 92 رقم 175 هزار و 200 کیلووات ساعت، سال 93 رقم 116 هزار و 800، سال 94 رقم 379 هزار و 600، سال 95 رقم 438 هزار و در مجموعه چهار سال رقم یک میلیون و 109 هزار و 600 کیلووات ساعت صرفه‌جویی برق از سوی شهرداری پردیس صورت گرفت.

وی گفت: این روند صرفه‌جویی در حالی مسیر نزولی خود را طی بازه زمانی مذکور طی کرده که بعد جغرافیایی و مناطق خدمات‌رسانی واحد تأسیسات شهرداری پردیس سیری صعودی داشت، ازاین‌رو باید از تلاش‌های این مجموعه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا