آغاز به کار شوراهای اسلامی روستایی در بومهن/ انتخاب هیئت‌رئیسه دوره پنجم شورای اسلامی روستاهای بخش بومهن

با آغاز به کار شوراهای اسلامی روستایی در بومهن، مراسم تحلیف و انتخاب هیئت‌رئیسه دوره پنجم شورای اسلامی روستاهای بخش بومهن انجام گرفت.

به گزارش صبح پردیس، در مراسمی و با حضور بخشدار بومهن، اعضای دوره چهارم شوراهای روستایی و منتخبین مردم در دوره پنجم، مراسم تحلیف و انتخاب هیئت‌رئیسه دوره پنجم شورای اسلامی روستاهای بخش بومهن در محل سالن جلسات بخشداری بومهن انجام گرفت و طی آن ضمن قدردانی از اعضای دوره چهارم شوراهای روستایی، افراد منتخب مردم در دوره پنجم سوگند یاد کردند.
رضا خدادادی بخشدار بومهن در این نشست با اشاره به فعالیت اثرگذار دوره چهارم شوراهای روستایی اظهار کرد: در طی این دوره که با توجه ویژه دولت تدبیر و امید به روستاها مصادف بود، روند ارائه خدمات زیرساختی به روستاها، ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی، بهبود وضعیت اقتصادی روستائیان و توسعه کشت گلخانه‌ای پرشتاب بوده و این مایه افتخار بخشداری و شوراهای روستایی است.

وی در ادامه افرادی که عهده‌دار مسئولیت سنگین نمایندگی مردم در شوراهای روستایی می‌شوند را نخبه و مورد اعتماد دانست و افزود: فرصت چهار ساله‌ای در اختیار هرکدام از شوراها قرار دارد تا در این فرصت بتوانند خدمات مؤثر و خوبی را به روستا ارائه دهند و زمینه را برای ارائه خدمات گسترده‌تر در آینده آماده کنند و در نهایت این مردم هستند که تصمیم نهایی را گرفته و قضاوت می‌کنند.
بخشدار بومهن قانون را اولین و آخرین راه هر شورایی دانست و گفت: لازم است اعضای شورا به قوانین مربوط به فعالیت خود اشراف داشته باشند و بر اساس آن عمل کنند تا هم زمینه سوءاستفاده از بین برود و هم مشکلاتی برای اعضای شورا و مردم به وجود نیاید.
خدادادی گفت: کارکنان بخشداری همچون گذشته آماده هستند در همه امور به یاری اعضای شورا بیایند و تجربه خود را در اختیار این افراد قرار دهند و به‌طور یقین تعامل مناسب شورا و بخشداری به‌عنوان نماینده عالی دولت در بخش می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.
شایان‌ذکر است در ابتدای این مراسم، اعضای دوره پنجم شوراهای اسلامی روستایی سوگند یاد کردند و سپس هیئت‌رئیسه هشت شورای بخش بومهن انتخاب شدند و در پایان جلسه از اعضای دوره چهارم شورای اسلامی روستایی در بخش بومهن با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا