شهرستان پردیس از فقر فضاهای درمانی رنج می‌برد

مدیرعامل مجمع خیرین استان تهران گفت: شهرستان‌های استان تهران از جمله پردیس عموماً از فقر فضاهای درمانی و مشکلات حوزه درمان رنج می‌برند.

به گزارش صبح پردیس؛ مسعود توانا در حاشیه نخستین همایش خیرین سلامت در پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت شهرستان پردیس یکی از شعب مجمع خیرین سلامت کشور بوده که از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: 14 شعبه تاکنون در شهرستان‌های استان تهران راه‌اندازی شده که یکی از این شعبات مهم در پردیس بوده است.

توانا ادامه داد: شهرستان پردیس به دلیل جمعیت‌پذیری زیاد و رشد روزافزون ساکنان از کمبودهای جدی در حوزه درمان رنج می‌برد که امیدواریم با اینگونه مراسم‌ها و حضور خیرین برنامه‌ای را برای جبران و رفع نواقص موجود به اجرا بگذاریم.

مدیرعامل مجمع خیرین استان تهران اضافه کرد: میزان مشارکت خیرین در این مراسم چشمگیر بود و به صورت نقدی‌ و تعهدی‌ پانصد میلیون تومان جمع‌آوری شد و امیدواریم هر چه سریع‌تر نیازهای درمانی در حوزه فضا و تجهیزات را در این شهرستان برطرف کنیم.

وی در خصوص اقدامات این مجمع در شهرستان‌های استان تهران گفت: در شهرستان‌های استان تهران از جمله پردیس عموماً از فقر فضاهای درمانی و مشکلات حوزه درمان رنج می‌برند.

توانا تصریح کرد: سعی داشتیم پروژه‌های متفاوت را در استان طراحی و اجرا کنیم که یکی از آنها در زمینی به مساحت 600 متر مربع در پردیس در آینده‌ای نزدیک در اختیار مجمع قرار می‌گیرد.

مدیرعامل مجمع خیرین استان تهران گفت: منابع لازم برای ساخت و تجهیز این پروژه از بودجه شهرستان، کمک خیرین و بودجه استانی تامین شده و طی یکسال آینده این مرکز افتتاح می‌شود.

منبع: فارس

انتهای‌پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا