شهردار بومهن توضیحات قانع کننده‌ای نداد

رئیس شورای شهر بومهن گفت: توضیحات ارائه شده در جلسه طرح سؤال از شهردار بومهن برای شخص بنده قانع کننده نبود.

به گزارش صبح پردیس؛ علی‌اکبر رجایی‌نیا عصر امروز در حاشیه برگزاری جلسه طرح سوال از شهردار بومهن در خصوص نتایج این جلسه و سوالات مطرح شده، اظهار داشت: حجت‌الله تاج‌محمدی شهردار بومهن طی دو سال اخیر توسط شورای شهر انتخاب و منصوب شد اما تا کنون به تعدادی از مصوبات شورا جامع عمل نپوشانده است.

وی افزود: امروز با حضور 9 نفر از اعضای شورای شهر سوالاتی از شهردار پرسیده شد و وی نیز پاسخ‌هایی را در زمینه‌ها مختلف عمرانی، خدمات شهری و… به اعضا دادند.

رئیس شورای شهر بومهن ادامه داد: از آنجایی که نظارت بر عملکرد شهردار جزء وظایف اعضای شورای شهر است، علی‌رغم اینکه طی نامه‌ای سوالاتی مکتوب را از وی خواستار شدیم، اما طی هفته‌های اخیر پاسخگوی این سوالات نبودند.

رجایی‌نیا اضافه کرد: اما طی جلسه قبلی شورای شهر طرح استیضاح و سوال مطرح و امروز با حضور شهردار و اعضای شورای سوالات پرسیده و پاسخ‌هایی واصل شد.

وی تصریح کرد: سوالات مطرح شده در خصوص عدم سکونت وی در شهر بومهن، حضور نداشتن در شهر و شهرداری که موجب نارضایتی شهروندان شده است، وصول مطالبات شهرداری که بسیار کند به پیش می‌رود و پیرو ‌آن هزینه‌های شهر بسیار بالا و درآمد پایین آمده است.

رجایی‌نیا اظهار کرد: علاوه بر این موارد بحث عدم عملیاتی شدن بسیاری از مصوبات شورا مانند مصوبه‌های پلیس راهور، اورژانس که از اولویت‌های شهر است مطرح شد که سرباز زدن شهردار از اجرایی کردن این موارد مورد سؤال قرار گرفت.

رئیس شورای شهر بومهن افزود: توضیحات شهردار در این جلسه برای شخص بنده قانع کننده نبود و پاسخ‌ها فقط برای گذر از مسیر استیضاح بود.

وی ادامه داد: جلسه‌ای بعد از پاسخگویی شهردار به سوالات اعضای شورای شهر برگزار میشود و با جمع‌بندی پاسخ‌ها و موارد مطرح شده اعضای شورا نتیجه‌ آن اعلام خواهد شد.

در پایان روز برخی اعضای شورای شهر بومهن امروز و پس از این جلسه در خصوص نتیجه جلسه استیضاح شهردار اظهار داشتند: پایان این جلسه رای گیری اعضای شورا به شهردار به جلسه بعدی موکول و در هفته آینده رای‌گیری انجام میگیرد.

اما تعدادی دیگر از اعضا به برگزار شدن رای‌گیری و رای نیاوردن استیضاح شهردار اشاره و اظهار کردند: با خروج هیئت رئیسه این رای‌گیری مصوب نشده است.

اما رئیس شورای شهر طی تماسی جلسه رای‌گیری استیضاح شهردار را به هفته آینده اعلام کرد.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور محمدعلی رجائی نیا رئیس شورای اسلامی شهر بومهن، رضا صادقی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر بومهن، محمد اسماعیل اقتداری، محمد رستمی نیا، علیرضا بخششی، فریدون گراوند، محمد بخششی، ابوالفضل رهنما و زهره نکونام از اعضای شورای شهر بومهن و حجت‌الله تاج محمدی شهردار بومهن برگزار شد.

منبع: فارس

انتهای‌پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا