شهرداری پردیس 2500 تن نمک و ماسه برای زمستان ذخیره کرد

شهرداری پردیس دو هزار و 500 تن نمک و ماسه خاکی در انبار مرکزی ستاد برف‌روبی ذخیره‌سازی و 10 هزار کیسه نمک در جعبه‌های مخصوص قرارداد.

به گزارش صبح پردیس، این میزان شامل 500 تن مخلوط نمک و ماسه خاکی باقی‌مانده از سال گذشته، یک هزار تن نمک و یک هزار و 500 تن ماسه خاکی در سال جاری تهیه‌شده است.

دراین‌بین، مجموعه ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس دو نکته بسیار مهم را در مخلوط میزان نمک و شن مدنظر قرار می‌دهد.

نخست، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و جلوگیری از بروز اختلال در آن به هنگام بارش برف و همچنین استفاده حداقلی از نمک دو نکته‌ای است که موردتوجه قرار دارد.

ازآنجایی‌که استفاده از نمک، گاه آسیب‌های جبران‌ناپذیری به محیط‌زیست، سفره‌های آب زیرزمینی و همچنین آسفالت سطح معابر ایجاد می‌کند، بنابراین توصیه همیشگی مجموعه شهرداری پردیس به شهروندان گرامی استفاده از تایر یخ‌شکن، زنجیر چرخ و سایر تجهیزات رانندگی در زمستان است.

همچنین برای بهره‌گیری شهروندان به هنگام بارش برف، 10 هزار کیسه نمک در جعبه‌های مخصوص در سطح شهر قرار می‌گیرد.

یکی از اقدامات شهرداری پردیس در قالب ستاد برف‌روبی ایجاد چندین باکس نگهداری نمک در سطح شهر است.

در هریک از این باکس‌های ذخیره که با رنگ زرد قابل‌شناسایی است، نزدیک به 60 کیسه حاوی مخلوط نمک و ماسه خاکی قرار دارد.

با جانمایی و تعبیه این باکس نگهداری کیسه نمک در شهر، شهروندان به راحتی می‌توانند از آن استفاده کرده و مشکلات احتمالی خود به هنگام بارش برف را رفع کنند.

اما توصیه‌ای که مجموعه شهرداری پردیس و ستاد برف‌روبی برای چندمین بار بر آن تأکید داشته و دارد، استفاده کمتر از نمک و در عوض بهره‌گیری از تایرهای مخصوص و زنجیر چرخ است.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا