برگزاری ششمین فستیوال بازار دارایی فکری با عنوان نوآوری‌های صنعت پلاستیک و پلیمر

ششمین فستیوال بازار دارایی فکری به همت مرکز فن بازار ملی ایران با عنوان نوآوری‌های صنعت پلاستیک و پلیمر حمایت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، کمیته فنی فستیوال نوآوری‌های صنعت پلاستیک و پلیمر با حضور اعضای کمیته از مرکز فن بازار ملی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگزار ارزیابی و تبادل فناوری، اعضای هیئت علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی، شیمی و مهندسی شیمی و موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش و نمایندگان صنایع و انجمن‌های صنعتی برگزار شد.
پس از انتشار فراخوان این فستیوال در اواخر آذرماه جاری، بیش از 100 اختراع متقاضی ارائه به سرمایه‌گذاران شدند و پس از ارزیابی‌های اولیه، 42 اختراع به کمیته داوری فنی راه یافتند تا پس از ارزیابی نهایی، اختراعات برگزیده برای ارائه نهایی در روز فستیوال انتخاب شوند.
در جلسه کمیته فنی تعداد 42 اختراع از 13 استان کشور به شرح زیر بررسی و ارزیابی شدند که تهران با 20 اختراع، اصفهان با چهار اختراع، خراسان رضوی با چهار اختراع، فارس دو اختراع، گلستان دو اختراع، آذربایجان شرقی دو اختراع، خراسان جنوبی یک اختراع، کرمانشاه یک اختراع، قم یک اختراع، سمنان یک اختراع، مازندران یک اختراع، مرکزی یک اختراع و البرز نیز یک اختراع داشت.
با برگزاری کمیته فنی فستیوال 16 اختراع برای مرحله آماده‌سازی و آموزش انتخاب شدند و درنهایت هفت اختراع برای عرضه در روز فستیوال انتخاب خواهند شد.
لازم به ذکر است ششمین فستیوال بازار دارایی فکری با حمایت پارک فناوری پردیس به همت مرکز فن بازار ملی ایران با عنوان نوآوری‌های صنعت پلاستیک و پلیمر باهدف تجاری‌سازی ایده‌های مخترعان در تاریخ نهماسفندماه 95 در تهران برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی فستیوال نوآوری‌ها به آدرس www.techfestival.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا