سید سعید آسیایی صحنه سرپرست شبکه بهداشت و درمان پردیس شد

سید سعید آسیایی صحنه به‌عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان پردیس معرفی و منصوب شد.

به گزارش صبح پردیس، محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حکمی «سید سعید آسیایی صحنه» را به‌عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس منصوب کرد.

در حکم سید سعید آسیایی صحنه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان جدید شهرستان پردیس آمده است: با توجه به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان پردیس منصوب می‌شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شـرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام نمایید.

در ادامه این حکم می‌خوانیم: امید است در پرتو عنایت حق‌تعالی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید و ارتقای جایگاه ملی و بین‌المللی دانشگاه موفق و سربلند باشید.

لازم به ذکر است از سوابق آموزشی و اجرایی دکتر آسیایی می‌توان به ریاست شبکه بهداشت و درمان دماوند، اخذ مدرک دوره تخصصی بهداشت عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اخذ مدرک ویژه HIV/AIDS، مدرس بیماری‌های شایع عفونی و پیشگیری از بیماری‌ها، مدرس اعتیاد و پیشگیری از آن و کاهش آسیب اعتیاد در جامعه می‌توان اشاره کرد.

پیش‌ازاین نیز، «حسن خیرخواه» عهده‌دار ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس بود که قرار است در مراسمی از تلاش‌های وی در جهت توسعه خدمات درمانی و بهداشتی تقدیر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا