برگزاری نشست اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان پردیس/ بررسی سکونت‌گاه‌های موقت و دائمی برای استقرار شهروندان در مواقع بحرانی

نشست اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان پردیس به‌منظور انتخاب و اسکان شهروندان در سکونت‌گاه‌های موقت و دائمی در مواقع بحرانی برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پردیس به ریاست مرتضی حیدری فرماندار پردیس و با حضور معاونان فرماندار، مسئول بحران فرمانداری، فرمانده انتظامی و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری واقع در شهر پردیس برگزار شد.

در ابتدای این نشست گزارشی از شرایط، قوانین و روند انتخاب و اسکان شهروندان در سکونت‌گاه‌های موقت و دائمی در مواقع بحرانی توسط معاون عمرانی فرماندار ارائه شد.

در ادامه ضمن اعلام 10 نقطه‌ای که پس از کارشناسی‌های انجام‌شده در شهرستان برای اسکان مردم در شرایط خاص مشخص‌شده بود و وظایف هر یک از دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به این نقاط مشخص شد و سپس حاضرین نظرات خود را مطرح کردند.

در پایان این نشست بر لزوم توجه دهیاران به مقاوم‌سازی بافت‌های روستایی و لزوم سنجش دوره‌ای آمادگی دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدماتی تأکید شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا