بررسی وضعیت سایت اداری شهرستان پردیس/ واگذاری زمین به 15 اداره و دستگاه و یا شعبه‌های اقماری در پردیس

بررسی وضعیت 52 اداره و دستگاهی که در سایت اداری شهرستان پردیس زمین دریافت کرده‌اند و جانمایی و واگذاری زمین به 15 اداره و دستگاه و یا شعبه‌های اقماری از موارد مطرح شده در نشست تعیین تکلیف سایت اداری شهرستان پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، نشست تعیین تکلیف سایت اداری شهرستان پردیس با حضور مرتضی حیدری فرماندار پردیس، کوروش گلریز شهردار پردیس، بابا زاده عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر پردیس و کارشناسان فنی، شهرسازی و عمرانی این شرکت به همراه کارشناسان معاونت عمرانی فرمانداری برگزار شد.

مرتضی حیدری فرماندار پردیس با اشاره به بخشی از مصوبات سیزدهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار کرد: در این نشست مقرر شد به وضعیت اداراتی که برای استقرار در شهرستان با مشکل زمین و ساختمان مواجه هستند، رسیدگی شود و با همکاری شرکت عمران برای ادارات و دستگاه‌هایی که تاکنون زمین دولتی برای استقرار دریافت نکرده‌اند، جانمایی صورت گرفته و به‌منظور تأمین اعتبار به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هدایت شوند.

وی به وضعیت 52 اداره و دستگاهی که زمین دریافت کرده‌اند اشاره کرد و افزود: برخی از این ادارات، کار را به مرحله بهره‌برداری رسانده‌اند و برخی دیگر در حال احداث ساختمان اداری خود هستند؛ اما دیگر ادارات برای شروع عملیات احداث به تأمین اعتبار نیاز دارند.

همچنین در این نشست پیرامون جانمایی و واگذاری زمین به 15 اداره و دستگاه و یا شعبه‌های اقماری و زیرمجموعه اتخاذ تصمیم شده و صورت‌جلسه مربوطه برای طرح در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهیه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا