سانحه رانندگی شب عروسی در پردیس یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت + تصاویر

ساعت 19 و 30 دقیقه امشب در اثر برخورد دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده باغکمش شهرستان پردیس، سه نفر مجروح و یک نفر کشته شدند.

پس از اعلام این تصادف به مراکز امدادی شهرستان پردیس، اورژانس شهرستان به همراه اکیپ‌های نیروی انتظامی، پلیس راهور و تیم اعزامی آتش‌نشانی شهر پردیس به محل رسیده و اقدامات اولیه را برای کمک‌رسانی به مجروحان را آغاز کردند.

بنا بر این گزارش، سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ مشکی که به همراه دیگر خودروها و مهمانان عروسی از پردیس به سمت روستای باغکمیش برای حضور در جشن خانوادگی حرکت می‌کردند، یک خانم و دو مرد بودند.

متأسفانه همه سرنشینان خودرو بر اثر برخورد مستقیم، مجروح و به‌وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های تهران و پردیس اعزام شدند.

اکثر مهمانان عروسی در محل این حادثه دل‌خراش حضور پیدا کرده و عروسی که قرار بود با شادی به پایان برسد، در ابتدای آن با غم و اندوه حاصل از این حادثه دنبال شد.

راننده خودروی پژو ۴۰۵ مشکی که از باغکمش به سمت پردیس در حرکت بود، فردی ۴۰ ساله و یکی از شهروندان روستای باغکمش است که متأسفانه بر اثر این تصادف در محل سانحه جان باخت.

*3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه جاده باغکمیش اعزام شدند/ مصدومان به دعای مردم نیاز دارند

رئیس اورژانس شهرستان پردیس گفت: سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه امشب جاده باغکمیش اعزام شدند و مصدومان به دعای مردم نیاز دارند.

نادر شایان در خصوص حادثه امشب در پردیس اظهار داشت: در ساعت ۱۹ و 30 دقیقه امشب پس از اطلاع از برخورد شدید دو دستگاه خودرو در جاده باغکمش، از پایگاه‌های اورژانس شهرهای پردیس و بومهن، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: نیروها بلافاصله اقدامات اولیه پزشکی را برای اعزام مجروحان توسط کادر پزشکی انجام دادند.

رئیس اورژانس شهرستان پردیس گفت: راننده خودروی پژو ۴۰۵ مشکی که عازم مراسم عروسی بود، مردی ۳۰ ساله است که بلافاصله توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شفا اعزام شد.

شایان اضافه کرد: متأسفانه پزشکان اورژانس شهرستان پردیس پس از رسیدن به محل با خون‌ریزی شدید و وضع وخیم این راننده مواجه شدند که بلافاصله این بیمار به نزدیک‌ترین بیمارستان منطقه منتقل شد و این بیمار به دعای هم‌وطنان نیاز دارد.

رئیس اورژانس شهرستان پردیس ادامه داد: دو دستگاه آمبولانس دیگر نیز دو مجروح دیگر این حادثه که یک خانم و یک مرد بودند و از ناحیه سر و بدن دچار مجروحیت شدند، را برای بررسی و درمان به بیمارستان بعثت تهران اعزام کردند.

وی اظهار کرد: پس از رسیدن اکیپ‌های اورژانس در محل و انجام اقدامات اولیه برای احیای راننده خودروی مقابل، متأسفانه حاصلی در بر نداشت و این مرد ۴۰ ساله فوت کرد.

شایان با اشاره به حادثه‌خیز بودن جاده باغکمیش گفت: متأسفانه جاده باغکمیش جزو مسیرهای پرحادثه شهرستان پردیس است که امیدواریم با تدابیری شاهد کاهش حوادث رخ داده در این محور پرتردد شهرستان پردیس باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا