لزوم ساماندهی مشاوران املاک در شهرستان پردیس

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان پردیس با اشاره به جلسات برگزارشده با اعضای اتحادیه صنف مشاوران املاک شهرستان پردیس، گفت: تصمیماتی اتخاذ و ساماندهی این صنف از حدود یک ماه پیش آغاز شد.
به گزارش صبح پردیس؛ سیامک بایرام پور از روند مثبت طرح ساماندهی مشاورین املاک در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پیرو مراجعات مکرر مردم مبنی بر وقوع برخی سوءاستفاده‌ها هنگام نقل و انتقالات ملکی، جلساتی با اداره صنعت و معدن و تجارت برگزارشده و ساماندهی مشاورین املاک در دستور کار قرار گرفت.
وی بابیان اینکه در سنوات گذشته شاهد افزایش بی‌رویه مشاورین املاک در شهرستان پردیس به‌خصوص شهر پردیس بودیم، خاطرنشان کرد: طی جلسات برگزارشده و بر اساس پیشنهاد‌های مطرح‌شده توسط اعضای اتحادیه صنف مشاورین املاک، تصمیماتی اتخاذ و ساماندهی این صنف از حدود یک ماه پیش آغاز شد.
معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان پردیس از معرفی 39 واحد صنفی بدون جواز کسب به اداره اماکن، جمع‌آوری 10 واحد صنفی بدون پروانه، بررسی بالغ‌بر 100 پرونده درخواستی، تخصیص 80 کد اختصاصی به مشاورین املاک برای نصب تابلوهای یک شکل خبر داد و تصریح کرد: همکاری و هماهنگی ادارات و نهادهای ذی‌ربط در پیگیری امور مربوط به ساماندهی مشاورین املاک درخور قدردانی است.
بایرام پور از شهروندان خواست برای دریافت خدمات ملکی به مشاورین املاک دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه مراجعه کنند تا از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری به عمل آید.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا