سارق منازل بومهن و رودهن در دام پلیس/ اعتراف به ۱۱ فقره سرقت از طریق راه بالکن منازل

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری سارق منازل بومهن و رودهن خبر داد و گفت: این سارق ۱۱ فقره سرقت از طریق راه بالکن منازل داشته است.

سردار عبدالرضا ناظری در گفتگو با خبرنگار صبح پردیس اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی شهرستان دماوند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی صحنه‌های جرم و کشف مستندات، موفق به شناسایی متهم سابقه‌دار شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی، متهم که از سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: متهم در تحقیقات فنی پلیس به جرم خود مبنی بر ۱۱ فقره سرقت منزل با شیوه ورود از طریق بالکن در شهرهای رودهن و بومهن اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه از معرفی متهم به مراجع قضایی خبر داد و به مردم توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز نمایند و در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک که به صورت بی‌هدف و گاها با چند سرنشین مبادرت به دید زنی منازل می‌کنند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اعلام کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا