زنگ عاطفه‌ها در مدارس شهرستان پردیس نواخته شد

زنگ عاطفه‌ها به‌منظور یاری‌رساندن به دانش آموزان بی‌بضاعت در مدارس شهرستان پردیس به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نواخته شد.
به گزارش صبح پردیس، مسئولان شهرستان پردیس از جمله معاون سیاسی و انتظامی فرماندار نیز با حضور در مدرسه ریحانه در فاز چهار شهر پردیس، همگام با دانش‌آموزان در این مراسم شرکت کرده و حمایت خود از این امر خیر را اعلام کردند.
صادق بنیادی معاون فرماندار پردیس طی سخنانی در این مراسم ضمن برشمردن آثار مهر و عطوفت در جامعه، از مسئولانی که برای برگزاری این مراسم اهتمام ورزیده‌اند و سنت نیکوی یاری‌رساندن به دیگران را ترویج می‌دهند قدردانی کرد.
وی دانش‌آموزان را به مهرورزی نسبت به همکلاسی‌ها، همسایه‌ها و همشهری‌ها دعوت کرد و گفت: دین اسلام دین مهربانی و محبت است و روایت‌های بی‌شماری از وجود این خصلت‌های نیکو در پیامبر اسلام و ائمه معصومین وجود دارد که برای ما راهنما و روشنگر است و ما نیز باید بدانیم در صورت دستگیری از مستمندان و نیازمندان، خداوند متعال پاداش واقعی را نصیبمان خواهد کرد.

معاون فرماندار پردیس برگزاری این قبیل مراسم را دارای تأثیر بسیاری در همسان‌سازی ظاهری دانش آموزان بی‌بضاعت با سایر دانش آموزان دانست و افزود: باید با همکاری هم، رنجی که ناشی از احساس کمبودهایی در پوشش و لوازم‌التحریر دانش آموزان بی‌بضاعت است را برطرف کنیم.
در ادامه این مراسم، سرودهایی توسط دانش آموزان با مضامین کمک به همنوع اجرا شد و پس از نواخت نمادین زنگ عاطفه‌ها توسط معاون فرماندار پردیس، دانش آموزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را اهداء کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا