تعیین برنامه زمان‌بندی تحویل تمام فازهای مسکن مهر پردیس ظرف یک هفته

فرماندار شهرستان پردیس از تعیین برنامه زمان‌بندی تحویل تمام فازهای مسکن مهر شهر پردیس ظرف مدت یک هفته خبر داد.
به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری در جمع متقاضیان مسکن مهر پردیس که در اعتراض به سیاست‌های شرکت عمران پردیس و وزارت راه و شهرسازی در محل این شرکت تجمع کرده بودند اظهار داشت: عرق شرم بر پیشانی ما نقش بسته و وجدان ما به درد آمده است چرا که متقاضیانی با امید فراوان دل به مسکن مهر بستند و امروز دل سرد شدند.

وی از متقاضیان فرصت یک هفته ای برای بررسی و اعلام زمان دقیق تحویل پروژه‌ها خواست و افزود: طی روزهای آینده با دعوت از مدیران و کارشناسان شرکت عمران زمان تحویل تمام پروژه‌ها را مشخص و اعلام خواهیم کرد.

فرماندار پردیس ادامه داد: پس از یک هفته از طرق مختلف زمان تحویل فازها و پروژه‌ها اطلاع رسانی می شود و تابلوی روزشمار نیز تنظیم خواهد شد و با متقاضیان برنامه‌ها به پیش خواهد رفت.

حیدری خاظرنشان کرد: تعیین واحد متقاضیانی که تاکنون انجام نشده نیز در روز شنبه هفته آتی برای تمام فازها انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: از برخی متقاضیان مبالغ اضافی دریافت شده که این افراد می توانند به معاونت عمرانی فرمانداری مراجعه کرده و مشکل خود را مطرح کنند تا پیگیری دقیق شود.

حیدری در خصوص تماس دلالان مسکن مهر با متقاضیان، اظهار کرد: در صورتی که متقاضیان با این مورد مواجه شدند می توانند با اطلاع دادن به نیروی انتظامی و فرمانداری جلوی سوء استفاده این افراد را بگیرند.

فرماندار پردیس گفت: وظیفه ما پیگیری مشکلات متقاضیان و مردم است و شرکت عمران مجری و باید پاسخگو باشد.

وی افزود: به ما گفتند محدوده کاری فرمانداری جدا است؛ اما این جلسه ثابت کرد این امر جزو محدوده کاری فرمانداری است و به صورت جدی پیگیر این مشکلات خواهیم بود و کوتاه نخواهیم آمد.

حیدری ادامه داد: زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز، جاده، آسفالت و معابر جزو وظایف متقاضیان نیست و باید مطابق آنچه در قرارداد آمده عمل شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا