رییس اداره راهنمایی و رانندگی پردیس: خیابان‌های شهید مسعود زاهدی و شهید میرزایی بومهن یک طرفه است/ ازین پس با متخلفان برخورد می‌شود

رییس اداره راهنمایی و رانندگی پردیس گفت: تردد در خیابان‌های شهید مسعود زاهدی و شهید میرزایی یک طرفه است و با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش صبح پردیس؛ روح‌الله روزبه اظهار کرد: تردد خودروها در دو جهت مخالف، در خیابان‌های شهید مسعود زاهدی و شهید میرزایی که با عرض خیلی کم در مجاورت یکدیگر قرار دارند بسیار سخت و دشوار است.

وی افزود: در سال‌های گذشته، این عبور و مرور میسر بوده و انجام می‌شد؛ اما با افزایش جمعیت، رشد تعداد خودروها و توقف‌های موجود در حاشیه خیابان ادامه، وضعیت مذکور ممکن نبود.

رییس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان پردیس گفت: اهالی و ساکنین این دو خیابان، از وضعیت ترافیکی موجود آزرده‌خاطر بوده و بارها برای چاره‌اندیشی در مورد این موضوع مراجعه کرده بودند.

روزبه انسداد مسیر ورودی منازل در اثر ترافیک ایجادشده را یکی از معضلات و مشکلات شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: بررسی و کارشناسی‌هایی که در رابطه با این مسیرها انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که با توجه به مجاورت خیابان‌ها و نقش مکملی این دو، خیابان‌ها می‌توانند به‌صورت یک طرفه شوند.

وی تصریح کرد: حرکت یک طرفه در این خیابان‌ها به این صورت است که تردد از بلوار اصلی به سمت جنوب در خیابان شهید زاهدی است؛ یعنی این مسیر تنها ورودی دارد و وارد شدن به خیابان شهید میرزایی از سمت بلوار اصلی ممنوع بوده و تنها خروج از آن امکان‌پذیر است.

روزبه تأکید کرد: اجرای این امر مستلزم رعایت قوانین از سوی همشهریان و هم‌محله‌ای های عزیز است و نباید انتظار داشته باشیم در کنار هر تابلو راهنمایی و رانندگی، یک پلیس حضورداشته باشد.

رییس اداره راهنمایی و رانندگی پردیس با اشاره به حضور پلیس در این محل‌ها، ادامه داد:، فرهنگ‌سازی و راهنمایی‌های لازم انجام‌شده و برخورد با رانندگان متخلف در دستور کار قرار دارد. بنابراین ما در کنار برخورد با رانندگان خاطی، از همشهریان محترم تقاضا داریم که برای روان‌سازی ترافیک و امنیت عبور و مرور در این منطقه با ما همکاری داشته باشند.

وی گفت: اگر مسیرهای یادشده را بررسی کنیم متوجه می‌شویم که این خیابان‌ها تفاوت زیادی ازنظر بعد مسافت با یکدیگر ندارند؛ ولی می‌توانند خیلی راحت‌تر و بدون وجود خطر برخورد و ایجاد مزاحمت از این خیابان‌ها استفاده بکنند، ما در کنار مردم هستیم و اگر شهروندان گزارشی داشتند می‌توانند با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و به ما اعلام کنند.

منبع: پردیس خبر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا