رفع گره‌ ترافیکی پردیس در فاز 4، در انتظار تصویب طرح‌

سرپرست شهرداری شهر پردیس گفت: طرحی برای رفع گره‌ ترافیکی پردیس به‌ویژه در صبح و عصر ارائه خواهد شد و امیدواریم با این طرح و اتمام پروژه مصوب‌شده برای کاهش بار ترافیکی گام برداریم.

به گزارش صبح پردیس، کوروش گلریز در حاشیه بازدید مسؤولان استانی و شهرستان از خروجی شمالی آزادراه تهران ـ پردیس با اشاره به این نتایج بازدید در رفع مشکلات مردم اظهار کرد: طی سال‌های گذشته مشکلاتی برای عبور و مرور ساکنین فاز ۴ پردیس به وجود آمده بود.

وی بیان کرد: این محل برای اتصال شهر پردیس به بومهن و میدان امام رضا (ع) پردیس مورد بهره‌برداری قرار گرفت و با ایجاد دوربرگردان سعی در کاهش بار ترافیکی داشتیم.

سرپرست شهرداری پردیس تصریح کرد: این موضوع در شورای ترافیک شهرستان مطرح و طرحی برای کاهش ترافیک مصوب شد که اسن طرح برای رفع گره‌ ترافیکی پردیس به‌دلیل اینکه به اتمام نرسید و به یکسری اصلاحات نیاز داشت ناتمام ماند.

وی ادامه داد: از کارهای ناتمام این طرح محل اتصال میدان امام رضا (ع) به‌صورت مستقیم به آزادراه تهران ـ پردیس بود که امروز با‌حضور مدیرکل ایمنی راه‌ها، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر پردیس و … از این نقطه بازدید به‌عمل آمد.

گلریز خاطرنشان کرد: این بازدید برای این بود که اجازه اتصال میدان امام رضا (ع) به آزادراه تهران ـ پردیس داده شود و همچنین طرح دیگر اتصال پارک امام رضا (ع) به بلوار جانبازان مطرح شد تا بتوانیم گره ترافیک صبح و عصر در فاز ۴، میدان امام رضا (ع) و خیابان شهید صارمی را کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: ترافیک مقطعی ایجادشده در این محل در اجرای طرح فعلی کاهش چشمگیری نداشت و کمتر موثر بوده و امیدواریم با این طرح و اتمام پروژه مصوب‌شده برای کاهش بار ترافیکی گام برداریم.

سرپرست شهرداری پردیس اظهار کرد: این طرح پیشنهادی را با استفاده از مشاور مورد تأیید اداره راه به شورای ترافیک شهرستان ارائه خواهیم داد تا پس از تصویب‌شدن در این شورا، برای اعلام نظر و بررسی به اداره راه استان ارسال شود.

وی در پایان با اشاره به زمان اتمام این مشکل متذکر شد: سعی خواهیم کرد این طرح را با حمایت فرماندار و دیگر مسؤولان شهرستان در حداقل زمان ممکن به نتیجه برسانیم تا این مشکل رفع و این طرح به مرحله اجرا برسد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا