رتبه تک‌رقمی پردیس در نرخ بیکاری/ طرح «تکاپو» در پردیس اجرا می‌شود

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پردیس از رتبه تک‌رقمی پردیس در نرخ بیکاری خبر داد و گفت: طرح «تکاپو» در پردیس اجرا می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، عبدالرضا علی‌محمدی ضمن بیان مباحثی مانند رتبه تک‌رقمی پردیس در نرخ بیکاری این شهرستان و اشاره به طرح تکاپو اظهار داشت: این طرح‌ها ذیل برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و در سال ۹۶ توسط دولت مصوب شده است.

وی افزود: طرح تکاپو دارای برنامه‌های مختلف و بسیاری ازجمله طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی، طرح مهارت‌ورزی در محیط واقعی کار، طرح تسهیلات سرمایه در گردش توسعه‌ای و ایجادی برای واحدهای تولیدی است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پردیس اضافه کرد: طرح تکاپو شامل اعزام فارغ‌التحصیلان و نیروی کار به خارج از کشور، مشاغل خانگی و حمایت از کسب و کار خرد و طرح روستایی تعاون که برای رشد و توسعه پایدار در روستاهاست.

علی‌محمدی ادامه داد: در حوزه توسعه روستایی ک حدود یک ماه از ابلاغ آن می‌گذرد بسته‌های حمایتی برای مناطق روستایی و عشایری دیده‌شده که با ارائه تسهیلات زیر ۱۰ درصد برای روستاها و همچنین برای روستاهای مناطق مرزی نیز چهار درصد سود تسهیلات در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/

2 دیدگاه

  1. باسلام
    من فوق دیپلم اقتصادم با 36 سال سن و بیکارم لطفا اگه میتونید کمکم کنید هرکاری هم بگید انجام میدم

  2. در کانال تلگرام نیازمندی‌های تاررود به آدرس niaz_tarrood@ عضو شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا