دیدار مسئولان با جانبازان شهرستان پردیس

به مناسبت روز جانباز، مسئولان با جانبازان شهرستان پردیس دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش صبح پردیس؛ همزمان با ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام جمعه شهرستان پردیس، مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس، حسین عبدالله اشرفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پردیس، علیرضا بخششی و علی‌اکبر رجائی نیا اعضای شورای اسلامی شهر بومهن، حجت اله تاج محمدی شهردار بومهن در قالب طرح سپاس با محمد بلوری، عبدالرضا شیخ و روشن دوستان با جانبازان شهرستان پردیس، دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام جمعه شهرستان پردیس ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد فرخنده ماه شعبان میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسـدار، حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و امام سجاد (ع) اظهار کرد: هر چه درباره رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان سخن بگوییم با الفاظ و لغت سخن گفته‌ایم.
وی افزود: جانبازان عزیز ما با حقایق، مفاهیم و معانی رشادت و ایثارها را انجام داده‌اند و ان‌شاءالله هم در دنیا و هم در آخرت مأجور و سرافراز باشند.
امام جمعه پردیس خاطرنشان کرد: جانبازان سرافـراز ما شهـدای زنده انقلاب هستند که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با تمام وجود از حق و اسلام و آرمان‌های امام (ره) دفاع کردند و نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسد.
توسلی گفت: زحمات و رنج و مشقت خانواده‌های این بزرگواران نیز نباید نادیده گرفته شود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب خانواده‌های آنها اجر مضاعفی دارند.

لازم به ذکر است؛ روشن دوستان جانباز 60 درصد در سال 67 در منطقه کوشک، محمد بلوری جانباز 30 درصد در سال 65 در فاو و عبدالرضا شیخ جانباز 25 درصد در سال 67 در منطقه سومار به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا