دوره پنجم شوراهای شهرستان پردیس، منشأ خدمات ارزشمندی در حوزه روستایی بوده است

بخشدار بومهن گفت: دوره پنجم شوراها، منشأ خدمات ارزشمندی در حوزه روستایی بوده است.

رضا خدادادی در نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران شهرستان پردیس اظهار کرد: تا چند روز دیگر نخستین سال کاری شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره پنجم خواهد گذشت و اتفاق بزرگی که در سال ۷۸ روی داد و به کالبدهای شهری و روستایی اعتلا بخشید، اکنون در مرحله پویایی قرار دارد.

وی واگذاری بخشی از اختیارات و خدمات دولت به نهاد شورا را یک تصمیم بزرگ مبتنی بر قانون اساسی دانست و افزود: شوراها در واقع نمایندگانی از بطن جامعه هستند و با تشکیل و پویایی و حرکت روبه‌جلوی این نهاد، نقش مردم در مدیریت شهری و روستایی بیش‌ازپیش بروز خواهد کرد که این اتفاق مهم از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بخشدار بومهن وجود برخی مسائل و مشکلات در حوزه قوانین بالادستی اشاره کرد و تصریح کرد: با تمام این مشکلات، شوراهای اسلامی خوش درخشیدند و خدمات مؤثر و کارآمدی را به مردم ارائه کردند و همواره برای حرکت به‌سوی توسعه پایدار و آبادانی شهر و روستا تلاش کردند.

خدادادی با اشاره به برگزاری این نشست و گردهمایی اعضای شوراهای شهر و روستا، شهرداران و دهیاران افزود: دهیاری‌ها در روستا یک نهاد کوچک هستند که خدمات و وظایف زیادی را بر عهده دارند و این قبیل جلسات در برقراری تعامل میان سازمانی و توسعه و بهبود خدمات نقش مؤثری دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا