برگزاری دومین دوره ماراتن برنامه‌نویسی در پارک فناوری شهر پردیس

دومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی بر پایه‌ی سرویس‌های بانکی و دسترسی کامل به سرویس‌های بانکداری الکترونیک در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، دومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی بر پایه‌ی سرویس‌های بانکی و دسترسی کامل به سرویس‌های بانکداری الکترونیک برای استارت آپ‌ها و افراد خلاق در این زمینه، توسط شرکت توسن از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در محل این پارک برگزار می‌شود.

این چالش با توجه به تجربه 17 ساله مجموعه توسن درزمینه فعالیت‌های بانکداری الکترونیک به‌علاوه تجربه موفق در دوره قبلی این چالش طراحی و ارائه‌شده است، نتیجه اولین دوره هکاتون توسن، دریافت بیش از 170 طرح و اتصال بیش از ۱۳ استارت آپ فین تک به اکوسیستم بانکی توسن بوم بوده است.

همایون محبوبی مدیر اجرایی توسن بوم اظهار کرد: همه توسعه‌دهندگانی که توانایی ایده پردازی و پیاده‌سازی برنامه‌های کاربردی بر بستر وب و گوشی‌های هوشمند رادارند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی افزود: بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریان از سیستم بانکداری الکترونیک و کاهش وقت و هزینه مشتری برای انجام امور بانکی و استفاده از بستری امن و مطمئن برای اتصال به بانک از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

مدیر اجرایی توسن بوم به فرصت‌هایی که این طرح ایجاد می‌کند اشاره کرد و افزود: حضور در چالش نوآوری توسن امکان کسب درآمد از طریق فروش برنامه‌های کاربردی در فروشگاه‌ها و همچنین تقویت اثر شبکه‌ای، هم‌افزایی و توسعه کسب‌وکار را به وجود خواهد آورد.

محبوبی در خصوص روند اجرایی این مسابقات گفت: این چالش رویدادی سه روزه است و تیم‌های توسعه‌دهنده‌ای که ایده‌های نوآورانه در حوزه مالی دارند می‌توانند از تاریخ ۱ الی ۳۰ دی‌ماه با ثبت ایده‌های خود در وب‌سایت این چالش، شانس خود را برای یک رقابت فشرده و کسب یک تجربه نو در پیاده‌سازی برنامه‌های بانکی و مالی امتحان کنند. سپس هیئت داوران از میان طرح‌های رسیده، ۲۰ طرح برتر را انتخاب کرده و برای شرکت در برنامه از آنها دعوت خواهند کرد. در روز ۲۸ بهمن‌ماه بخش نهایی مسابقه آغازشده و تا روز ۳۰ بهمن ادامه خواهد یافت و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد به سایت www.tosanboom.ir مراجعه کنند.

وی گفت: جوایز دومین دوره چالش نوآوری توسن برای تیم اول، مبلغ ۳۰ میلیون تومان، تیم دوم ۲۰ میلیون تومان و تیم سوم ۱۰ میلیون تومان است. همین‌طور برای تقدیر از بهترین ایده نیز مبلغ ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است همچنین تیم‌های نوآور با شرکت در این رویداد امکان عرضه محصولات و خدمات خود را به مشتریان بانک‌ها و مؤسسات مالی پیدا می‌کنند.

 گروه توسن پارک فناوری پردیس

بنابراین گزارش گروه توسن در ششمین همایش سالانه و نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که در تاریخ 13و 14 دی ماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد، همراه با شرکت‌های زیرمجموعه و بیش از 10 شرکت استارت‌آپی به‌عنوان یک اکوسیستم فناوری حضوری فعال داشت. این شرکت با معرفی راهکار «توسن بوم» به‌عنوان پلت‌فرمی برای تبدیل ایده‌های شرکت‌های استارت‌آپی و فین‌تکی به محصول نهایی بانکی با استفاده از اطلاعات و داده‌های بانکی توسن بوم حضوری موثر داشت.

براساس این گزارش، در ششمین جشنواره دکتر نوربخش در بخش انتخاب و معرفی نوآوری‌های برتر در بخش شرکت‌ها، راهکار توسن بوم گروه توسن به‌عنوان راهکار برگزیده این همایش شناخته و در جمع برترین‌ها انتخاب شد.

این گزارش می‌افزاید: بانک مرکزی از دکتر روح‌الله فاطمی، مدیرعامل شرکت سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) و عضو پارک فناوری پردیس، به‌دلیل معرفی محصول بوم با لوح تقدیر، تشکر کرد. این سومین سال پیاپی است که گروه توسن موفق به دریافت جایزه دکتر نوربخش که نماد نوآوری در صنعت فین‌تک بانکی ایران است می‌شود.

شایان ذکر است دومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی بر پایه سرویس‌های بانکی توسط شرکت توسن با دسترسی کامل به سرویس‌های بانکداری الکترونیک برای استارت‌آپ‌ها و افراد خلاق در این زمینه با نام هکاتون، بر پایه پلت‌فرم توسن بوم در پارک فناوری پردیس در روزهای 28 تا 30 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا