دست درازی به بیت المال را تحمل نمی‌کنم

شهردار بومهن گفت: با هرگونه تخلف مالی و دست‌درازی به بیت‌المال برخورد قانونی می‌شود.
به گزارش صبح پردیس، فیروز جعفری اظهار کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر، استانداری و فرمانداری به دلیل اعتماد مجددی که برای حضور بنده در شهر بومهن داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم با کمک همه پرسنل و مسئولان خدمات مؤثرتری را به شهروندان ارائه بدهیم.

وی با بیان اینکه همه باید از بیت‌المال حراست کنیم، افزود: کوچک‌ترین دست‌درازی به بیت‌المال با واکنش تند من مواجه خواهد شد و تحمل آن را ندارم.

شهردار بومهن خاطرنشان کرد: طی ۱۳ ماه خدمت گذشته در شهرداری بومهن تجاربی کسب کردم که به‌طور حتم در مدت‌زمان باقی‌مانده به کمک ما خواهد آمد.

جعفری افزود: پرسنل و کارکنان شهرداری بومهن جزو افراد پاک، متعهد، ولایتمدار و ارزشی هستند و آنچه در عمل شاهد بودم جز صداقت، درستی و خدمت به مردم نبوده است.

وی ادامه داد: سه اصل تکریم ارباب‌رجوع، آرامش و قانون در سرلوحه کار قرار خواهیم داد تا با اجرای این سه رکن اساسی زمینه‌ساز خدمت به شهروندان فراهم شود.

شهردار بومهن خطاب به پرسنل و کارمندان شهرداری، اظهار کرد: اگر حتی یکی از این عناصر اساسی وجود نداشته باشد قطعاً نارضایتی به وجود خواهد آمد، به همین دلیل از امام‌جمعه، فرماندار، شورای شهر، مدیران استانداری و شهروندان در این زمان کوتاه درخواست کمک دارم تا خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کنیم.

جعفری در پایان ضمن ابراز امیدواری از آینده شهر بومهن، گفت: با یکدلی و دوری از حاشیه می‌توانیم با ایجاد فضایی صمیمانه زمینه‌ساز ارائه خدمات گسترده‌ای در این زمان اندک به شهروندان شهر بومهن باشیم.

بر اساس این گزارش، جعفری پیش‌ازاین بیش از یک سال شهردار بومهن بود اما به دلایل مختلف و پس از مرخصی یک ماهه از سمت خود استعفا داد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا