دستگيري باند سارقان منزل در پرديس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس سرهنگ غلامرضا حسن وند از انهدام باند سارقان منزل حین سرقت و کشف 12 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش صبح پردیس؛ سرهنگ غلامرضا حسن وند فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل به‌وسیله تخریب دیوار در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشتزنی در محدوده، موفق شدند خودروی سارقان را با سه سرنشین در نیمه‌های شب شناسایی و به‌صورت نامحسوس آنان را تحت نظر قرار دهند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری سارقان حین سرقت افزود: افراد دستگیر شده در بازجوئی‌ها جهت گمراه کردن مأموران از هویت جعلی استفاده که با هوشیاری پلیس و اخذ سوابق کیفری متهمان مشخص شدیکی از آنان از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده که به‌تازگی از زندان آزادشده است.
سرهنگ حسن وند تصریح کرد: متهمان با مشاهده ادله و مستندات پلیس در نهایت لب به اعتراف گشوده و به 12 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان معترف شدند.
حسن وند با اشاره به بازسازی محل‌های سرقت از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا