دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به ایجاد خدمات زیربنایی اقدام کنند/ ساخت‌وسازهای مسکن مهر پردیس از دستگاه‌های خدمات‌رسان سبقت گرفته است+فیلم

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به ایجاد خدمات زیربنایی اقدام کنند، گفت: ساخت‌وسازهای مسکن مهر از دستگاه‌های خدمات‌رسان سبقت گرفته است و این دستگاه‌ها کم کار شده‌اند.

به گزارش صبح پردیس، سعید غفوری در گفتگویی اظهار کرد: قرار داشتیم هر ماه در فازهای مختلف با توجه به آمادگی و تکمیل واحدهایی که ایجاد می‌شود افتتاح‌هایی داشته باشیم و این روند ادامه پیدا کند اما در آخرین افتتاح که قبل از فصل سرما خواهیم داشت حدود 7600 واحد در فازهای مختلف خواهد بود که اگر دستگاه‌های خدمات رسان همکاری نکنند این افتتاح با مشکل روبرو خواهد شد.

وی گفت: سرعت دستگاه‌های خدمات رسان وزارت نیرو کم شده است و اگر نتوانیم خدمات زیربنایی را برای واحدهای تکمیل شده ارائه ندهیم فرصت از دست خواهد رفت و به فصل سرما و مشکلات پس از آن خواهیم خورد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از دستگاه‌های خدمات‌رسان ازجمله وزارت نیرو و گاز استان تهران درخواست کرد که هرچه زودتر اقدام به ایجاد خدمات زیربنایی کنند چرا که فرصت زیادی باقی نمانده و وزارت نیرو در وصل انشعابات کند عمل می‌کند.

وی درباره نصب انشعابات و مدارس در فازهای مسکن مهر گفت: هرچند وظیفه ما نیست در وصل انشعابات مدارس و مساجد اما قبول کرده‌ایم هزینه آنها را با توجه به مشکلات مالی وزارت آموزش و پرورش پرداخت کنیم تا مدارس این فازها نیز فعال شود و ادارات مربوط تسهیلات برای ما ایجاد کنند.

 

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا