نمایشگاه دستاوردهای پارک فناوری پردیس در سازمان برنامه‌وبودجه کشور

نمایشگاه دستاوردهای پارک فناوری پردیس در سازمان برنامه‌وبودجه کشور باهدف معرفی فعالیت‌های پارک و دستاوردهای شرکت‌های عضو، با حضور دکتر واعظی مهدوی معاون پژوهشی سازمان برنامه‌وبودجه افتتاح گردید.

به گزارش صبح پردیس، امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس گفت: این نمایشگاه به‌گونه‌ای طراحی‌شده که یک بخش برای معرفی فعالیت‌های پارک در حوزه ملی و توسعه زیست‌بوم فناوری در نظر گرفته‌شده و بخش دیگر به معرفی محصولات و دستاوردهای برخی شرکت‌های موفق پارک اختصاص‌یافته است.

وی افزود: نمایشگاه صبح امروز با حضور دکتر واعظی مهدوی معاون پژوهشی سازمان برنامه‌وبودجه و مهندس مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس افتتاح شد و تا 24 آذر ادامه خواهد داشت.

خالقیان در خصوص تأثیرگذاری این نمایشگاه بر آینده فعالیت‌های پارک و شرکت‌های عضو آن گفت: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه بازار هدف مشخص و تخصصی دارند که البته برای جذب همین مخاطبان تخصصی فعالیت‌های زیادی انجام‌شده و شرکت‌ها می‌توانند علاوه بر معرفی خود در بازار هدف حمایت‌هایی را برای حضور در بازار و همچنین ورود به بازارهای صادراتی دریافت کنند، اما درمجموع هدف اصلی ما توجه بیشتر سازمان برنامه‌وبودجه به بخش دانش و فناوری کشور است.

وی در خصوص زمینه فعالیت‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نیز اظهار داشت: ما تلاش کردیم که زمینه فعالیت‌های شرکت‌ها متنوع باشد، ازاین‌رو این 9 شرکت درزمینه‌های فناوری زیستی، تجهیزات پزشکی، خدمات فنی و مهندسی و نرم‌افزار فعال هستند.

شایان‌ذکر است، سازمان برنامه‌وبودجه کشور به‌عنوان متولی اصلی برنامه‌ریزی و تخصیص بودجه به سازمان‌ها از ارکان تصمیم‌ساز کشور به شمار می‌آید که باید اشراف کاملی به فعالیت بخش‌های مختلف و سازمان‌ها داشته باشد، در این خصوص پارک فناوری پردیس نیز برای معرفی هرچه بیشتر فعالیت‌های خود و یافتن جایگاه واقعی در بخش دانش و فناوری کشور با حمایت سازمان برنامه‌وبودجه کشور این نمایشگاه تخصصی را برگزار کرده است.

نمایشگاه دستاوردهای پارک فناوری پردیس تا 24 آذرماه در محل سازمان برنامه‌وبودجه با حضور 9 شرکت برتر عضو پارک و همچنین بخش‌های ستادی پارک همچون فن بازار ملی ایران، مرکز رشد فناوری نخبگان، صندوق توسعه فناورهای نوین، جایزه مصطفی (ع)، مرکز شتاب دهی و نوآوری، مرکز توسعه کسب‌وکار فناوری، دبیرخانه D-8 TTEN و دبیرخانه نمایشگاه فناوری و نوآوری INOTEX برپا خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا