جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران فرمانداری شهرستان پردیس برگزار شد/ لزوم پاسخگویی سریع و شفاف به ایثارگران در اداره‌ها و نهادها

جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران فرمانداری شهرستان پردیس با مصوباتی پیرامون رفع مشکلات ایثارگران و خانواده‌های شهدا، برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس؛ جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران فرمانداری شهرستان پردیس به ریاست فرماندار پردیس و با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، شهردار بومهن، نماینده شهرداری پردیس، روسای اداره‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی کوچکی، باقر شکاری و یحیی میرزایی از اعضای شورای مشورتی ایثارگران فرماندار برگزار شد.
فرماندار پردیس همفکری و هم‌اندیشی برای رفع مشکلات شهرستان ازجمله مشکلات ایثارگران را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: ایجاد بستر اشتغال پایدار برای شهروندان با توجه به افزایش روزافزون جمعیت، یکی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهرستان است که می‌تواند مشکلات جامعه و ایثارگران را تا حد زیادی برطرف سازد.
لازم به ذکر است در این جلسه پیرامون رفع برخی از مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر ازجمله اشتغال، مشکلات خانوادگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبادل‌نظر انجام گرفت.
در ادامه اعضای شورای مشورتی ایثارگران فرماندار به مواردی ازجمله لزوم پاسخگویی سریع و شفاف به ایثارگران در اداره‌ها و نهادها، قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران و لزوم تدوین برنامه‌ای برای دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره‌کرده و خواستار اهتمام جدی به این موارد شدند.
در پایان مقرر شد اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به شناسایی مشکلات مربوط به اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران اقدام و گزارش مربوطه را همراه با راهکارهای پیشنهادی ارائه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا