جشنواره برترين‌هاي پارك فناوري پرديس برگزار می‌شود/ فراخوان از شرکت‌های دارای دستاورد جدید

«اجلاس ساليانه و جشنواره برترين‌هاي پارك فناوري پرديس» هر ساله با هدف ارائه گزارش يكساله عملكرد پارك، آگاهي از آخرين اقدامات و دستاوردهاي شركت‌هاي عضو، رونمايي از دستاوردهاي برجسته فناورانه، انتخاب برترين شركت‌هاي عضو پارك و سازمان و اشخاص حقوقي همكار در زمينه‌هاي مختلف با حضور مديران ارشد شركت‌ها و نمايندگان برخي از سازمان‌هاي دولتي و صنعتي مرتبط با فعاليت‌هاي پارك برگزار مي‌شود. رونمايي از آخرين دستاورهاي فناورانه شركت هاي عضو نيز يكي از برنامه‌هاي اصلي اين رويداد است.

به گزارش صبح پردیس، در شهريورماه سال جاري و در”پانزدهمين اجلاس ساليانه و جشنواره برترين‌هاي پارك فناوري پرديس” نيز همانند هر سال ناظر بر رونمايي از آخرين دستاوردهاي برتر فناورانه شركت‌هاي عضو پارك فناوري پرديس خواهیم بود. بر اين اساس و طبق روندهاي پيش‌بيني شده براي ارزيابي محصولات، طي اين فراخوان از شركت‌هاي متقاضي كه دستاوردهاي جديدي در توليد محصولات دانشي حوزه‌هاي مختلف فناوري داشته‌اند دعوت مي‌شود تا در فرايند انتخاب برترين محصولات و دستاوردهاي فناورانه پارك مشاركت نمايند.

شاخص‌هاي موثر در انتخاب محصولات برتر:
1- عدم معرفي محصول و يا نوع ارتقاء يافته آن در دوره‌هاي قبلي رونمايي اجلاس خانواده پارك و يا در جشنواره‌ها و رسانه‌هاي داخلي و خارجي كشور
2- كامل بودن فرايند تجاري‌سازي طي شده و وجود سابقه فروش حداكثر 2 سال متناسب با ظرفيت بازار محصول
3- دارا بودن مجوز و تأييديه فني از مراجع ذي‌صلاح
4- تأثيرگذاري بر رفع نيازهاي حياتي و استراتژيك كشور و كاهش يا قطع وابستگي به كشورهاي خارجي
5- انجام فرايندهاي لازم به‌منظور اخذ مالكيت‌هاي معنوي لازم مرتبط با محصول
6- وجود محصول در فهرست كالاها و خدمات دانش‌بنيان و يا دارا بودن ظرفيت حضور در اين فهرست
تذكر مهم: اخذ مجوز رونمايي براي محصولاتي كه جنبه محرمانگي داشته و به‌منظور رونمايي نيازمند اخذ مجوز و تأييديه از نهاد يا اشخاص خاصي مي‌باشد، بر عهده شركت متقاضي است.

مزاياي رونمايي:
شركت‌هايي كه محصولاتشان در اين دوره از اجلاس ساليانه و جشنواره برترين‌هاي پارك فناوري پرديس رونمايي مي‌شود، علاوه بر بهره‌مندي از فرصت‌ها و مزاياي ذاتي برگزاري مراسم رونمايي، مي‌توانند از مزاياي زير نيز برخوردار گردند:
1- بهره‌مندي از ليزينگ محصول رونمايي شده تا سقف 2 ميليارد ريال؛
2- تسهيل فرآيند جذب سرمايه جهت توسعه محصول رونمايي شده؛
3- قرار گرفتن در بخش ويژه‌هاي سامانه فن‌بازار به مدت يك‌ماه؛
4- پوشش خبري و تبليغاتي از طريق ساخت مستند، انجام مصاحبه و هماهنگي پخش در رسانه‌هاي ديداري، شنيداري و نوشتاري، هماهنگي درج تبليغات در نشريات تخصصي و معرفي جهت حضور در برنامه‌هاي تخصصي صدا وسيما؛

نحوه ثبت‌نام و مهلت ارسال:
متقاضيان مي‌توانند جهت حضور در فرآيند ارزيابي انتخاب محصولات برتر فناورانه شركت‌هاي عضو پارك فناوري پرديس، فرم ثبت‌نام را دريافت و پس از تكميل به همراه مستندات لازم، به نشاني UTP@techpark.ir ارسال نمايند.
مهلت ثبت نام و ارسال فرم حداكثر تا روز شنبه مورخ 96/4/21 مي‌باشد.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر و اطمينان از وصول مستندات ارسالي، با شماره تلفن 76250250 داخلي 4339 تماس حاصل فرمايید.

گفتنی است پارک فناوری پردیس به همت نهاد ریاست جمهوری در جوار شهر پردیس و شرق تهران واقع است و بیش از ۲۰۰ واحد فناور دانش‌بنیان در آن مستقر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا