جشنواره بادبادک‌ها در پردیس + تصاویر و فیلم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس با اشاره به برگزاری جشنواره بادبادک‌ها در پردیس، گفت: این‌گونه برنامه‌ها باعث خروج خانواده‌ها از منازل خود شده تا در کنار هم حاضر و باعث افزایش نشاط اجتماعی در بین خانواده‌ها می‌شوند.

به گزارش صبح پردیس، محمد سیفی در حاشیه برگزاری جشنواره بادبادک‌ها در پردیس که عصر جمعه با حضور پرشور شهروندان در بام پردیس برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص این مراسم اظهار داشت: امروز استقبال خوبی از این مراسم صورت گرفت و جمع کثیری از شهروندان در این مراسم حاضر شدند.

وی گفت: این مراسم در راستای افزایش نشاط اجتماعی برای شهروندان برگزار شد که خوشبختانه این‌گونه مراسم‌ها همیشه مورد توجه شهروندان قرار گرفته است.
سیفی افزود: در این راستا برنامه‌های متنوعی را تا پایان سال برگزار خواهیم کرد که از این برنامه‌ها می‌توان به مسابقات و همایش‌های محلات اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ادامه داد: تخفیف ویژه‌ای را باشگاه‌های شهرستان در تابستان به شهروندان ارائه می‌دهد. این‌گونه همایش‌ها در شهرستان به خصوص در شهر پردیس و با همکاری شهرداری و هیئت همگانی استمرار خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این‌گونه برنامه‌ها باعث خروج خانواده‌ها از منازل خود شده تا در کنار هم حاضر و باعث افزایش نشاط اجتماعی در بین خانواده‌ها می‌شوند.

سیفی تصریح کرد: امروز به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، هیئت همگانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان جشنواره بادبادک‌ها در پردیس برگزار شد و مقرر شد تا برگزاری این‌گونه مراسم‌ها در دستور کار قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس اظهار کرد: برنامه ماهیگیری را طی ماه‌های آینده در شهر پردیس برگزار و برنامه‌های دیگر شامل پیاده‌روی خانوادگی و… را اجرا خواهیم کرد.
وی بیان داشت: در شهر پردیس برنامه شاد و مفرح دیگری را اجرا خواهیم کرد‌؛ همچنین همایش بادبادک‌ها را در شهر بومهن و در روز عید غدیر برگزار می‌کنیم.

سیفی گفت: امید می‌رود استقبال مردم در شهر بومهن نیز بسیار خوب باشد و مانند شهر پردیس اقبال عمومی خوبی را شاهد باشیم و این انگیزه امروز به ما داده شد تا این روند ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا