جرائم انتخاباتی در انتخابات بومهن و پردیس وقوع یافته است/ در کمال ناباوری هیئت نظارت شهرستان پردیس انتخابات را تأیید کرد

دادستان پردیس گفت: تخلفات و جرائم انتخاباتی با مدارک مستند در انتخابات بومهن وقوع یافته است به‌نحوی‌که این جرائم به مراتب از تخلفات انتخاباتی شهر پردیس بیشتر است.

به گزارش صبح پردیس، حیدر فتاحی اظهار کرد: گزارش‌های مستند و موثقی در رابطه با جرائم انتخاباتی در سطح شهرهای پردیس و بومهن داریم، افراد متعددی هم دستگیرشده‌اند البته بیشترین تخلفات جرائم انتخاباتی شورای شهر در شهر بومهن صورت گرفته است.

دادستان پردیس تصریح کرد: با توجه به اینکه جرائم انتخاباتی در شهر بومهن بیشتر بوده اما در شهر پردیس نیز تخلفات و جرائم انتخاباتی کم نبوده ولی در کمال ناباوری هیئت نظارت شهرستان پردیس انتخابات را تأیید کرد.

وی ادامه داد: کاندیداهایی را می‌بینیم که در حال حاضرهم به دنبال آرای بیشتر مردم هستند درصورتی‌که بعضی از آن‌ها قبلاً احراز صلاحیتشان تائید نشده است اما هنوز به دنبال ماجراجویی هستند.

دادستان پردیس افزود: در رابطه با تخلفات مستنداتی مبنی بر خریدوفروش آرا وجود دارد و همچنین گزارشی موثق که موجود می‌باشد حاکی از آن است در چندین صندوق آراء در شهر بومهن که بازشماری‌شده است، مشاهده‌شده که دریک صندوق اختلاف بین آرا تا ۱۰۰ رأی بوده است و به راین اساس نفرات اول تا هفتم باید همگی جابجا شوند.

وی گفت: از هیئت نظارت بر انتخابات درخواست داریم دقت بیشتری به رسیدگی انتخابات شهر بومهن داشته باشد تا مانند پردیس در اعلام نتایج سهل‌انگاری نشود. آنها مراقبت کنند که حق به‌حق دار برسد و به آرای مردم احترام گذاشته شود.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس در پایان گفت: با توجه به تخلفات و جرائم متعدد انتخاباتی در شهر بومهن، هیئت محترم نظارت بر انتخابات نسبت به بازشماری آرا ویا ابطال آرای برخی صندوق‌هایی که تخلف داشته‌اند، بر اساس قانون و مستنداتی که موجود است اقدام نماید. امیدواریم این هیئت تصمیمات قانونی را اتخاذ فرمایند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا