ثبت نام 33 نفر برای شورای شهر پردیس و 31 نفر برای شورای شهر بومهن/ ثبت نام 110 نفر تا پایان روز سوم ثبت نام در شهرستان پردیس

فرماندار شهرستان پردیس گفت: تا پایان روز سوم ثبت‌نام، 33 نفر برای شورای شهر پردیس، 31 نفر برای شورای شهر بومهن، 31 نفر برای شورای روستاهای بخش جاجرود، 33 نفر برای شورای روستاهای بخش بومهن ثبت‌نام خود را نهایی کردند.
به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس؛ مرتضی حیدری در حاشیه بازدید از محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در بخشداری جاجرود اظهار کرد: در روز سوم ثبت‌نام انتخابات شورای شهرها و روستاهای شهرستان پردیس، 30 نفر مراحل ثبت‌نام خود را نهایی کردند.
وی با اعلام اینکه 11 نفر برای شهر پردیس، 5 نفر برای شهر بومهن، 5 نفر برای بخش بومهن و 9 نفر برای بخش جاجرود ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: کمیته ثبت‌نام ستاد انتخابات شهرستان همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 16 در فرمانداری و بخشداری‌ها پذیرای مراجعان است.
فرماندار پردیس با اشاره به زمان‌بر بودن مراحل ثبت‌نام از داوطلبان تأکید کرد: داوطلبان ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکرده و هرچه زودتر با مراجعه به فرمانداری و بخشداری‌ها ثبت‌نام خود را انجام دهند.

حیدری گفت: بازدید امروز مسئولان ستاد از محل ثبت‌نام داوطلبان در بخشداری جاجرود به‌منظور نظارت بر روند اجرای فرآیند ثبت‌نام در بخش جاجرود صورت گرفته است.

به گزارش صبح پردیس؛ داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهرها و روستاهای شهرستان پردیس در پایان روز سوم به ۱۱۰ نفر رسید که داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر بومهن در طی سه روز ثبت‌نام به ترتیب ۱۷، ۹ و ۵ نفر و درمجموع ۳۱ نفر و داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر پردیس در طی سه روز ثبت‌نام به ترتیب ۱۱، ۱۱ و ۱۱ نفر و درمجموع ۳۳ نفر و داوطلبان شرکت در انتخابات شورای روستا در بخش‌های بومهن در طی سه روز ثبت‌نام به ترتیب ۵، ۵، ۵ درمجموع ۱۵ نفر و جاجرود نیز ۹، ۱۳، ۹ و درمجموع ۳۱ نفر شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا