درگیری و تیراندازی در بلوار کشاورز بومهن پایان یافت

درگیری و تیراندازی بین مأموران نیروی انتظامی و روح‌الله جلالوند شرور سابقه‌دار در بلوار کشاورز بومهن پس از سه ساعت پایان یافت.

به گزارش صبح پردیس، جلالوند از یاغیان معروف شهرستان پردیس بوده که سابقه‌های متعددی در تصرف عدوانی و زمین‌خواری، خرید و فروش مواد مخدر و… دارد و هم‌اکنون به علت مصرف ماده مخدر شیشه در وضع روحی متعادلی به سر نمی‌برد.
پس از حضور مأموران نیروی انتظامی برای جلب این شرور، وی اقدام به تهدید و تیراندازی به سوی مأموران کرد و پس از دقایقی با حضور مأموران و محاصره منزل این فرد و با نظارت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، این عملیات وارد فاز جدیدی شد.
پس از حدود سه ساعت تیراندازی، مأموران موفق به حضور در منزل و دستگیری این فرد که پس از اصابت گلوله به پای خود بی‌هوش شده بود، شدند.

مهیار رستگاری، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان این عملیات در خصوص این عملیات اظهار داشت: پس از دریافت حکم جلب یک مجرم سابقه‌دار به اتهام‌های سرقت، خیانت در امانت، کلاه‌برداری، محکومیت‌های زیادی در خصوص مواد مخدر و . . . با حضور مأموران در محل اقامت وی، این فرد متأسفانه اقدام به مقاومت کرد.
وی افزود: بلافاصله تمام اقدامات قانونی به‌کارگیری سلاح و اخذ دستور از دادستان شهرستان پردیس انجام شد و قبل از اینکه تیراندازی کنیم، تمام اقدامات در خصوص آرام کردن این شرور صورت گرفت؛ ولی قبول نکرد و از ابتدا آغاز به تیراندازی به سوی مأموران کرد و پس از شکستن قفل‌های ورودی وارد منزل این شرور شدیم.
رستگاری ادامه داد: بعد از اینکه این مجرم نسبت به تسلیم خود امتناع ورزید، با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، موفق به دستگیری این فرد شدیم و با تیراندازی که صورت گرفت، از ناحیه پا مورد برخورد گلوله مأموران قرار گرفت و عازم بیمارستان شد.
وی اظهار کرد: این شرور که در حین و قبل از دستگیری اقدام به مصرف مواد مخدر از نوع شیشه کرده بود، تحت تأثیر بود و مصرف این مواد باعث می‌شود فرد پرخاشگرتر شود.
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: از دادستان شهرستان پردیس که تمام اختیارات قانونی را در خصوص دستگیری این فرد به ضابطان خود داد، تشکر می‌کنیم.
وی در خصوص سلاح‌های کشف‌شده از مخفی‌گاه این شرور گفت: این مجرم بارها سلاح‌هایی را به مأموران نشان می‌داد و می‌گفت کلاشینکف، وینچستر، نارنجک و… دارد و تهدیدهای زیادی انجام می‌داد.
رستگاری ادامه داد: با برذسی و برآورد اطلاعاتی که داشتیم، متوجه شدیم وی فقط چند فشنگ کلاشینکف را به همراه دارد و پس از دستگیری و بازرسی از منزل، دو قبضه سلاح وینچستر، یک قبضه کلت کمری به همراه فشنگ‌های مربوط به سلاح‌ها، یک قبضه سلاح سرد (قمه)، یک شمشیر سامورایی و یک تبر کشف و ضبط شد.
رستگاری در خصوص حکم این فرد نیز گفت: بنده دادستان نیستم؛ اما به نظر حکم محارب برای این شرور در نظر گرفته شود.
منبع: فارس
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا