مسابقات تکواندو آزاد توابع استان تهران در بومهن برگزار شد

مسابقات تکواندو آزاد توابع استان تهران با حضور ۳۹ تیم در بومهن واقع در شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، رقابت‌های تکواندو آزاد رده سنی آزاد و بزرگ‌سالان توابع استان تهران با حضور ۳۹ تکواندو کار از استان تهران در تاریخ بعدازظهر جمعه در سالن علامه طباطبایی بومهن به همت هیئت تکواندو شهرستان پردیس با کسب سه مدال طلا از چهار مدال قهرمانی این مسابقات برای تکواندوکاران شهرستان به‌پایان رسید.

این مسابقات به مناسبت بزرگداشت هفته خبرنگار به نام جام شهید «خزایی» و شهید «صارمی» نام‌گذاری شد.

این مسابقات با داوری منصور خاندان، داور بین‌المللی کشور، عباس مولایی و تلاش مربیان روح‌الله خواجه صالحانی، مجید ابراهیمی، علیرضا چکوری علیرضا قاضی محسن، ناصر حسن‌زاده، سعید غلامی، برگزار شد.

عزت الله طاهری در پایان این مسابقات با قدردانی از همکاری‌هایی که اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در خصوص اجرای این رقابت‌ها مبذول داشت، اظهار کرد: این مسابقات علاوە بر این کە در راستای طرح اوقات فراغت پویا و استعدادیابی برگزار شد، نقطە عطفی در ورزش تکواندو شهرستان پردیس به شمار می‌رود و مبین پتانسیل‌های بالقوهە ورزشی شهرستان در دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است.

رییس هیئت تکواندو شهرستان پردیس افزود: باید بە مربیان و اساتید هیئت تکواندو با به رنامەریزی منظم و منسجم توانستند برگ زرین دیگری بر تاریخ ورزش شهرستان قهرمان‌پرور پردیس بیفزایند.

وی از حضور مهمانان گران‌قدر که از ساعات اولیه در سالن علامه طباطبایی حضور داشتند قدردانی کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا