تلاش برای تصویب ردیف بودجه مترو پردیس در سال 97/ مشخص شدن بودجه مترو اسلامشهر برای سال ۹۶

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس گفت: بودجه مترو اسلامشهر برای سال ۹۶ مشخص‌شده و تلاش خواهیم کرد تا ردیف بودجه خاصی در سال ۹۷ برای مترو پردیس مصوب شود.
به گزارش صبح پردیس، سیده فاطمه ذوالقدر در خصوص وضعیت مترو شهرستان پردیس اظهار داشت: بودجه مترو اسلامشهر برای سال ۹۶ مشخص‌شده و پس از اتمام عملیات اجرایی و بهره‌برداری از مترو اسلامشهر به‌طور حتم مترو شهر پردیس در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در تذکراتمان در صحن علنی مجلس نیز مترو پردیس را با توجه به استقرار جمعیت بالا و ساخت‌وساز مسکن مهر در این شهر جزو اولویت‌ها و مطالبات قراردادیم و بارها اعلام کردیم و به‌طور حتم تلاش خواهیم کرد تا ردیف بودجه خاصی در سال ۹۷ مصوب شود.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در خصوص مسکن مهر و مشکلات پیرامون آن گفت: مشکلات بسیاری در زمینه مسکن مهر به وجود آمده که این گره‌ها باید با تشکیل کمیته مشترک رفع شود و با برگزاری جلساتی با حضور نماینده پیمانکار شرکت عمران و نیز نماینده وزیر مسکن و شهرسازی و نمایندگان مردم در مجلس به حل معضل مسکن مهر پردیس بپردازیم، بنده و چند نماینده دیگر در این کمیسیون به این مشکلات رسیدگی می‌کنیم.

ذوالقدر بررسی این مشکلات و رسیدگی به آن‌ها را از اولویت‌های نمایندگان دانست و افزود: قرار بود کمیته مذکور برای حل مشکل مسکن مهر پردیس قبلاً برگزار شود اما انتخابات و عدم حضور معاون وزیر راه و شهرسازی باعث شد تأخیر در این زمینه به وجود بیاید، اما این کمیته مشترک به‌زودی تشکیل‌شده و از این طریق بسیاری از مشکلات اتمام این پروژه و اسکان متقاضیان مسکن مهر پردیس حل خواهد شد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص تغییر رئیس مجلس و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و ائتلاف فراکسیون مستقلین و نمایندگان ولایی مجلس گفت: ما نیز در فراکسیون امید به توافقاتی با فراکسیون مستقلین رسیده‌ایم اما در جلسه عمومی فراکسیون امید که امروز در مجلس برگزار می‌شود موارد را بررسی کرده و به جمع‌بندی رسیده و نتیجه را اعلام می‌کنیم.

وی گفت: بیشتر تصمیمات ما در فراکسیون امید مشورتی است و در مجمع عمومی و با همفکری با همکاران نظرات را جمع‌بندی و سپس اعلام می‌کنیم و بنده گزینه خاصی ندارم و هرچه نظر فراکسیون امید باشد نظر همه ما خواهد بود.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. ایشون اگر واقعا دلسوز مردم پردیس هستند کاری کنند که از ساکنان پردیس که هر رور باید برای کار برند تهران و بیایند عوارضی دریافت نشه.نا هم جونشون حفظ بشه و هم وقتشون تلف نشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا