تزریق نقدینگی به مسکن مهر پردیس

رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران گفت: در شهر جدید پردیس حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکن مهر در فاز ۵ و ۹ پیشرفت داشته و واحدهای کمتر از ۵۲ متر فاز ۵ تا بهمن‌ماه سال جاری آماده تحویل است.

به گزارش صبح پردیس؛ حسن محتشم اظهار کرد: تخصیص منابع مالی به انبوه‌سازان برای ساخت فاز ۵ و ۹ در سال جاری خیلی کمتر از سال گذشته بوده است. در سال ۹۴، ۱۰۰ میلیارد تومان برای هر دو فاز پرداخت شد و پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در سال جاری ۲۰ میلیارد تومان تزریق‌شده و به‌تبع آن میزان ساخت‌وساز هم نسبت به سال گذشته کاهش‌یافته است.

وی افزود: بر اساس برنامه، شرکت عمران شهر جدید پردیس باید به‌تناسب پیشرفت کار به پروژه‌ها پول تزریق کند اما این موضوع به‌موقع انجام نمی‌شود یا مبالغ به‌صورت کامل پرداخت نمی‌شود و همین موضوع بر روند ساخت‌وساز تأثیر منفی گذاشته است.

به گفته رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران، ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در فاز ۵ و ۹ این شهر از طریق انجمن به انبوه‌سازان واگذارشده است ضمن اینکه ساخت واحدهای مسکن مهر فاز ۸ هم به‌صورت انفرادی از طریق شرکت عمران شهر جدید پردیس در اختیار انبوه‌سازان قرارگرفته است.

محتشم ادامه داد: ۶۲۳۲ واحد مربوط به فاز ۵ در حال تکمیل و ۳۱۹۰ واحد مسکن مهر هم در فاز ۹ شهر جدید پردیس در حال ساخت است که بیشترین پیشرفت درمیان این فازها، مربوط به واحدهای مسکونی کوچک‌تر از ۵۲ متر است و زیر ساخت‌های این واحدها هم در حال آماده سازی است.

منبع: صدای ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا