تجمع معترضان فاز 6 پردیس مقابل ساختمان سازمان بازرسی + تصاویر

بیش از 200 نفراز خریداران زمین در فاز 6 پردیس نسبت به باطل اعلام شدن اسناد خریداری شده این زمین‌ها از سوی اداره کل منابع طبیعی استان تهران مقابل ساختمان‌ سازمان بازرسی تجمع کردند.

به گزارش صبح پردیس؛ 200 نفر از خریداران زمین‌های فروخته شده از سوی شرکت عمران پردیس در فاز 6 پردیس در روستای اصطلک به دلیل اینکه اداره کل منابع طبیعی این زمین‌ها را جزو منابع طبیعی عنوان کرده و اسناد به ثبت رسیده در سازمان ثبت اسناد و املاک را باطل اعلام کرده در مقابل ساختمان مرکزی سازمان بازرسی کل کشور تجمع کردند.

معترضان با داشتن پلاکاردهایی که نوشته شده بود چرا «در پردیس ثبت با سند برابر نیست» اعلام می‌کردند که این اقدام اداره کل منابع طبیعی مبنی بر ابطال اسناد مالکیت آنها غیرقانونی است.

بر اساس این گزارش، گفته می‌شود تعداد افرادی که اقدام به خرید زمین کرده‌اند 1300 نفر است و امروز حدود 200 نفر از آنها در این تجمع شرکت کرده بودند. آنها این زمین‌ها را از کارمندان شرکت عمران پردیس که قطعه قطعه شده بود در سال 90 و 91 خریداری کرده‌اند و حال با گذشت چند سال از سند زدن این زمین‌ها از سوی اداره ثبت اسناد، اداره کل منابع طبیعی این زمین‌ها را جزو منابع طبیعی دانسته و خواستار ابطال اسناد مالکیت آنها شده است.

به گفته معترضان، اسناد این زمین‌ها منگوله‌دار و یا تک‌برگی است و مردم عادی این زمین‌ها را از کارمندان شرکت عمران پردیس خریداری کرده‌اند.

تجمع‌کنندگان می‌گویند: در سال 74 این زمین‌ها از سوی اداره منابع طبیعی جزو منابع ملی اعلام شد اما در سال 82 تا 86 به صاحبان اصلی آنها باز گردانده شد اما مجدداً از سال 91 بحث منابع طبیعی بودن این زمین‌ها مطرح و جدی شد.

آنان می‌افزایند: خواهش ما این است که از سوی مقامات مسئول این موضوع رسیدگی شود چرا که بسیاری از خریداران این زمین‌ها تمام زندگی خود را فروخته‌اند و یک قطعه زمین خریداری کرده‌اند.

انتهای پیام/

2 دیدگاه

  1. سلام .لطفا خواستيد تجمع كنين اطلاع رساني كنين كه بقيه هم بيان بنده نميدوستم و از شبكه …. ديدم كه تجمع كردن مردم كاناله تلگرام يا اينستا كه همه بدونيم. ما سند با استعلام داريم هيچ اورگاني نميتونه زمينايه مارو با بكشه چون اگر تو مملكت ثبت با سند برابر نباشد سنگ رو سنگ بند نميشود

  2. سلام لطفا به ما هم بگید قراره تکلیف این زمین فاز شش چه بشود . منم سند تک برگ هولوگرام دار دارم . التماس میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا