پوشش ۱۰۰ درصدی بیمه روستایی و بیمه سلامت روستاییان در شهرستان پردیس

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس از تحت پوشش قرار گرفتن همه جمعیت روستایی در طرح‌های بیمه روستایی و بیمه سلامت روستاییان در شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سید سعید آسیایی صحنه با اشاره به سیاست‌گذاری‌های انجام‌گرفته از سوی وزارت بهداشت اظهار کرد: تاکنون ۸۵ درصد از جمعیت شهری و ۱۰۰ درصد از جمعیت روستایی شهرستان در سامانه شبکه بهداشت وارد شده‌اند و تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس مباحث مربوط به سلامت و امنیت بهداشتی و غذایی شهروندان را به‌طور جدی در دستور کار خود قرار داده و کارشناسان این اداره به‌طور منظم از کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، رستوران‌های شهر و بین‌شهری، داروخانه‌ها، عطاری‌ها، مساجد، فروشگاه‌های لوازم‌آرایشی و بهداشتی و باشگاه‌های ورزشی بازدید کرده و موارد مختلف را به‌دقت موردبررسی قرار می‌دهند.

آسیایی با اشاره به ارائه خدمات رایگان مراکز بهداشت خاطرنشان کرد: مشاوره و بهداشت روان، آموزش‌های مهارت‌های زندگی و سازگاری ویژه جوانان و زوج‌ها، خدمات بهداشت خانواده و مشاوره تغذیه در همه مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس انجام می‌گیرد و شهروندان می‌توانند با توجه به فعال بودن مراکز بهداشت در نقاط مختلف شهرستان به‌راحتی از این خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا