بیمارستان پردیس، کودک بدحال و اورژانس را راه نداد/ درگیری با عوامل اورژانس پردیس بر سر این موضوع

بیمارستان پردیس نه تنها کودک بدحال را در بدو ورود پذیرش نکرد؛ بلکه با عوامل اورژانس پردیس نیز که بیمار را انتقال داده بودند بر سر این موضوع درگیر شدند.

به گزارش صبح پردیس، آنطور که رئیس مرکز اورژانس پردیس می گوید تکنیسین های این مرکز مورد ضرب و شتم نیز قرار گرفته اند و به آمبولانس هم که حدود دو ساعت در توقیف عوامل بیمارستان بوده، خسارت وارد شده است.

این رویداد بعدازظهر امروز در مقابل چشم بیماران و مراجعان در حالی رخ داده که تکنسین های اورژانس پردیس یک کودک 2 ساله بدحال را به این بیمارستان انتقال داده بودند.

رئیس اورژانس پردیس در این باره توضیح داد: تکنسین های ما به علت وخامت حال پسربچه دو ساله و نبود زمان کافی برای انتقال به تهران،بیمار را به بیمارستان پردیس منتقل کردند.
نادر شایان افزود: پس از ورود آمبولانس به بیمارستان، نگهبانان و دیگر عوامل بیمارستان نه تنها کودک را پذیرش نکردند و تحویل نگرفتند بلکه با تکنسین های اورژانس نیز درگیر شدند.

وی تاکید کرد: نگهبانان درِ بیمارستان را با زنجیر بستند و اجازه خروج به آمبولانس ندادند.

ایان با بیان اینکه عوامل بیمارستان قصد تحویل گرفتن بیمار نداشتند و فرآیند اداری آن را انجام نمی دادند گفت: پس از شکایت از عوامل بیمارستان و با مداخله کلانتری (نیروی انتظامی) توانستیم آمبولانس را پس از حدود دو ساعت از بیمارستان خارج کنیم که به این خودرو دولتی هم آسیب وارد آمده بود.

به گفته وی عوامل اورژانس پردیس روزانه حدود 70 ماموریت امدادی انجام می دهند و نگه داشتن آمبولانس در خدمات رسانی به بیماران خلل ایجاد می کند.

رئیس اورژانس پردیس از مقام های قضایی خواست از طریق دوربین های مداربسته رویداد امروز را بررسی کنند و تاکید کرد که حق پیگیری قضایی و قانونی برای اورژانس محفوظ است.

کمبود مراکز درمانی در بومهن و پردیس سبب می شود در مواقع نیاز بیماران به این بیمارستان خصوصی مراجعه کنند.

برای تکمیل گزارش با مسئول فنی بیمارستان به صورت تلفنی گفت وگو کردیم که دکتر عطیه شاهرخی پاسخ داد: از 23 مردادماه جاری اعلام کرده ایم که به علت تعمیرات ساختمان، بیماران اورژانس را قبول نمی کنیم.

وی درباره اجازه خروج ندادن به آمبولانس دولتی نیز گفت: درصورتی که امکان درمان بیمار بدحال نباشد و انتقالش به تهران ضروری به نظر برسد بیمار باید با هزینه آمبولانس خصوصی انتقال یابد که هزینه بالایی برای همراهان دارد به این دلیل از خروج آمبولانس جلوگیری شده است.

رئیس اورژانس پردیس در تماس دوباره در واکنش به اظهارات رئیس بیمارستان تاکید کرد: براساس قانون زمانی که بیماران حال وخیمی داشته باشند بناچار و به علت کمبود زمان باید بیمار را به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل کنیم و تحویل دهیم.

مسئول فنی بیمارستان می گوید حال کودک خوب است و اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان برای کودک انجام شده است.

درحالی که عوامل اورژانس می گویند احتمال می دهند کودک به علت وخامت حالش توسط آمبولانس های غیر از اورژانس به تهران انتقال یافته باشد، مسئول فنی بیمارستان می گوید که امروز در بیمارستان حضور نداشته و از اینکه بیمار به تهران انتقال یافته یا خیر اطلاعی ندارد.

شهرستان پردیس در حدود 20 کیلومتری شرق پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. شما که اطلاعی درباره بیمارستان و اتفاقات افتاده ندارید برای چی همچین متنی میگذارید خوب شد همه وقایع از تلویزیون و دوربین مدار بسته امشب پخش شد متاسسسسسسسسسفم براتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا