برگزاری نشست بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی حوزه سلامت در پارک فناوری پردیس

همزمان با همایش بین‌المللی بیمارستان هوشمند، نشست بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی حوزه سلامت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، یکی از دغدغه‌های اصلی مراکز درمانی و بیمارستان‌های کشور، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور داخلی با هدف افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات به مراجعین می‌باشد. از طرف دیگر، شرکت‌های دانش بنیان، واحدهای فناور عضو پارک‌ها و مراکز رشد و همچنین صنایع نوینی در کشور در این حوزه فعال هستند که فناوری‌ها، محصولات و خدماتشان می‌تواند به این هدف کمک نماید.

مرکز فن بازار ملی ایران در نظر دارد «نشست بهره برداری از فناوری‌های داخلی حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی» را با هدف آشنایی مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های داخلی این حوزه، با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور این حوزه و جمعی از متخصصان و متولیان مراکز درمانی و بیمارستان‌های سراسر کشور برگزار نماید.

رویکرد این نشست، مواجه کردن طرفین با یکدیگر و عرضه محصولات و فناوری‌ها به مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در حوزه‌های تجهیزات و ملزومات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات و لوازم هتلینگ بیمارستانی، لوازم مصرفی پزشکی و فناوری زیستی است.

این نشست که مردادماه سال جاری و با حضور شرکتهای دانش‌بنیان و فناور فعال در هر یک از حوزه‌های بالا از سراسر کشور برگزار می‌شود، شامل دو بخش خواهد بود: بخش اول به ارائه محصولات و دستاوردهای شرکتهای منتخب در قالب نمایشگاه به مدیران اختصاص دارد، و در بخش دوم نیز جلسات مذاکره اختصاصی (B2B) بین عرضه‌کنندگان و خریداران این محصولات برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با این نشست، “دومین همایش بین‌المللی بیمارستان هوشمند و راهکارهای عملیاتی” همراه با ارائه امتیاز بازآموزی نیز برگزار خواهد گردید و حدود چهل و پنج شرکت در همایش ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا