برگزاری جلسه هم‌اندیشی رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان پردیس/ برنامه‌ریزی در جهت حضور پررنگ ورزشکاران پردیسی در مسابقات المپیاد ورزشی استان تهران

جلسه هم‌اندیشی رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان پردیس با موضوع برنامه‌های فرهنگی ورزشی در 6 ماهه دوم سال و برنامه‌ریزی جهت حضور در مسابقات المپیاد ورزشی استان تهران برگزار شد.
به گزارش صبح پردیس، این جلسه هم‌اندیشی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان پردیس، در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد، حاضران به بیان موضوعات و مسائل مربوطه به منظور اجرای هرچه بهتر و بیشتر برنامه‌های فرهنگی ورزشی در 6 ماهه دوم سال و همچنین استعدادیابی و انسجام جهت حضور در مسابقات المپیاد ورزشی پرداختند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و تقدیر از زحمات هیئت‌های ورزشی شهرستان، اظهار کرد: این جلسه پیرامون هم‌اندیشی در خصوص میزبانی المپیاد ورزشی استان تهران در رشته کشتی و کبدی، شناسایی استعدادها و اعزام به پایگاه قهرمانی واقع در مجموعه تختی و برنامه‌ریزی اقدامات فرهنگی ورزشی 6 ماهه دوم سال برگزار شد.
محمد سیفی افزود: ان‌شاءالله بستری فراهم شود تا بتوانیم با شناسایی استعدادهای ورزشی، سهمیه استان تهران را در المپیک 2020 افزایش دهیم که در بحث استعدادیابی با کمک از اداره آموزش‌وپرورش، می‌تواند کمک شایانی به این موضوع کند.
وی با اشاره به افتتاحیه جشنواره امیدهای استان تهران در تاریخ 12 آبان، تصریح کرد: انتظار می‌رود با آمادگی کامل، تیم نوجوانان، در کلیه رشته‌ها به مسابقات اعزام شوند.
لازم به ذکر است اجرای بیش از 10 برنامه فرهنگی ورزشی متنوع ازجمله برگزاری مسابقات چندجانبه کشتی، پینگ‌پنگ، پاورلیفتینگ و دو و میدانی در بخش آقایان و برگزاری مسابقات چندجانبه والیبال، فوتسال و دارت در بخش بانوان در 6 ماهه دوم سال، ازجمله مصوبات این جلسه بود.

همچنین پس از پایان این جلسه، همایش پیاده روی در قالب هیات عزاداری با حضور حداکثری ورزشکاران درمسیر داره ورزش و جوانان شهرستان پردیس برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا