برپایی اردوی تیم‌های ملی در خانه کشتی پردیس

رئیس هیأت کشتی شهرستان پردیس از برپایی اردوی تیم‌های ملی در خانه کشتی پردیس خبر داد.

کوروش گلریز امروز در حاشیه در خصوص این مسابقات اظهار داشت: این دوره از مسابقات، دومین رقابت کشتی استانی است که میزبان آن، شهر پردیس بود.

وی افزود: امروز در سالن شهدای گمنام شهرداری پردیس، میزبان 300 کشتی‌گیر و هیأت‌های 30 شهر از استان تهران ازجمله اسلام‌شهر، باقرشهر، قرچک، ورامین، بهارستان، پاکدشت، چهاردانگه، دماوند، رباط‌کریم، شهریار و شهر قدس بودیم.

گلریز ادامه داد: 300 ورزشکار به همراه مربیان و هیأت همراه که تعدادشان به 600 نفر می‌رسد، در این سالن ورزشی از صبح تا شب به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت کشتی شهرستان پردیس اضافه کرد: این مسابقات برای شهر پردیس که زیرساخت‌های خوبی در زمینه کشتی دارد، فرصت مناسبی است تا بتوانیم شهروندان و به خصوص جوانان را به سمت ورزش اول کشورمان که در خون ایرانی‌هاست، سوق دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به جاذبه‌ای که این قهرمانی‌ها دارد، ما نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم شهر پردیس و امکانات موجود را به جامعه ورزشی معرفی کنیم.

گلریز ادامه داد: روز گذشته وزن‌کشی این رقابت‌ها انجام شد و از صبح امروز مسابقات در حال برگزاری است؛ تیم کشتی شهرستان پردیس هم مانند اکثر شهرستان‌ها در تمام هشت وزن نماینده دارد و با رقبای خود در حال رقابت است.

رئیس هیأت کشتی شهرستان پردیس اظهار کرد: افراد برگزیده این مسابقات به‌عنوان کشتی‌گیران امید استان تهران به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند.

وی در خصوص دستاوردهای پردیس در رشته کشتی گفت: هدف ‌ما از برگزاری مسابقات کشتی در حال تحقق است و نخستین برنامه این بود تا خانه کشتی شهر که با امکانات به‌روز جهانی در پردیس احداث‌ شده است، را به‌عنوان پایگاه قهرمانی مطرح کنیم.

گلریز تصریح کرد: امروز در صورت‌جلسه‌ای با حضور عبدالله عزیزی رئیس هیأت کشتی استان تهران، خانه کشتی پردیس به‌عنوان پایگاه قهرمانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس هیأت کشتی شهرستان پردیس در خصوص اقدامات این هیأت اظهار کرد: از ابتدای تصدی این سمت تلاش داشتیم سطح توان فنی و دانش کشتی‌گیران و مربیان شهرستان پردیس را ارتقا دهیم و برای این کار علاوه بر زیرساخت‌ها، به حضور تیم‌های دیگر به‌خصوص تیم ملی و برگزاری مسابقات تمرینی نیاز داشتیم.

وی افزود: با توجه به حضور حسن بابک مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی، این امر محقق شد و پیر این تفاهم، مربیان و کشتی‌گیران پردیسی از ظرفیت تیم‌های ملی استفاده خواهند کرد.

گلریز اضافه کرد: طی جلسات امروز مقرر شد خانه کشتی شهر پردیس میزبان بخشی از اردوهای تیم‌های ملی باشد تا بدین‌صورت، مربیان و کشتی‌گیران پردیسی از تجربیات فنی کشتی‌گیران ملی‌پوش برای پیشرفت این رشته در شهرستان بهره‌مند شوند.

رئیس هیأت کشتی شهرستان پردیس ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها، 23 داور وسط و 35 ناظر و مسؤول کنترل بر اساس آخرین مقررات فیلا در سه تخته تشک با تجهیزات مدرن به قضاوت رقابت‌ها می‌پردازند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا