برنامه‌های ۱۳ آبان بسیار پررنگ باشد

امام جمعه پردیس گفت: برنامه‌های ۱۳ آبان بسیار پررنگ باشد و از این مقطع مهم تاریخی به درستی و خوبی یاد شود.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی ظهر امروز در خطبه‌های عباذی سیاسی نماز جمعه که در مسجد الغدیر شهر پردیس برگزار شد، در آستانه سالروز ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان طبق قانونی که در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه نمادهای استکبارستیزی ملت ایران به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط امام خمینی (ره) در صفحات مختلف تاریخ ظهور پیدا کرده است، تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان در این صفحات تاریخی به حمایت از نظام و امام راحل پرداختند.

امام جمعه پردیس با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان برای دفاع از امام خمینی (ره) به شهادت رسیدند، اضافه کرد: لانه جاسوسی آمریکا هم توسط دانشجویان خط امام خمینی (ره) تسخیر شد.

توسلی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم در انقلاب اسلامی ما معرفی کردند، تصریح کرد: به دلیل جایگاه این ایام، روز ۱۳ آبان به‌عنوان روز استکبارستیزی در تقویم ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این روز در طول ۴۰ سالی که از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی گذشته، همواره گرامی داشته شده است، اظهار کرد: امسال هم باید برنامه‌های این روز بسیار پررنگ باشد و مقطع مهم تاریخی از ۱۳ آبان یاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا